עו"ד לפשיטת רגל

עו“ד לפשיטת רגל מעניק לחייבים אשר הגיעו לחדלות פירעון סיוע בהליכי פשיטת רגל. החל משלב הגשת בקשה לפשיטת רגל, ועד סיום התהליך וקבלת הפטר חובות.

עו"ד לפשיטת רגל

כל אדם, וכל עסק, יכולים להגיע למצב של חדלות פירעון. נסיבות שונות עלולות להביא להצטברות של חובות, וזה במהרה הופך לכדור שלג מתגלגל. וכנגד החייבים נפתחים תיקי הוצאה לפועל ומופעלות סנקציות שונות. הליכי הגבייה משתקים את החיים של החייב ומשפיעות לא רק עליו, אלא גם על בני משפחתו.

יש מוצא מחובות, אך אתם זקוקים לליווי משפטי. עורך דין פשיטת רגל בתל אביב יכול לספק לכם הדרכה ואת כל מעטפת השירותים המשפטיים לצורך התמודדות עם חובות.

בטרם מכריזים על פשיטת רגל, יש לבדוק עם עורך דין חובות גם את אפשרויות הפעולה האחרות. החוק מעמיד לרשותכם כלים שונים ויתכן כי ניתן להגיע להסדר ישירות מול הנושים או להשתמש בכלים משפטיים אחרים.

הגשת בקשה לפשיטת רגל

הגשת בקשה לפשיטת רגל

הגשת בקשה לפשיטת רגל נעשית באמצעות מילוי טופס בקשה לפתיחת הליכי חדלות פירעון. וכמובן יש לעשות זאת רק לאחר שנועצתם עם עו“ד לפשיטת רגל, והתקבלה ההחלטה שזהו הצעד הנכון. ניתן להגיש את הבקשה באופן מקוון או ידני, אך יש להפריד בין מקרים של חדלות פירעון ליחיד לבין חדלות פירעון לחברה. במאמר זה נתמקד בנושא פשיטת רגל ליחיד.

את הבקשה ניתן להגיש בהוצאה לפעול במקרה של חובות בסכום נמוך, או אצל הממונה על חדלות פירעון למקרה של חובות בסכום גבוה.הגשת הבקשה דורשת עבודת ניירת משמעותית. מדובר בטופס ארוך ובעל סעיפים רבים שאותם עליכם למלא, ובמקביל יש לצרף מסמכים ואסמכתאות המגבים את כל מה שהוצהר עליו בטופס. חשוב מאוד למלא את הטופס בצורה הנכונה. יש לדייק ואסור להחסיר שום פרט, אלו הם בדיוק הדברים הגורמים עיכובים מיותרים. לכן אנו ממליצים תמיד לעשות זאת עם עורך דין חדלות פירעון ולא לבדכם. יש גם להקפיד על הפרטים הטכניים הקשורים לסריקה ושליחה של המסמכים.

עוד לפשיטת רגל

שימו לב כי בנסיבות מסוימות גם נושה יכול להגיש בקשה לחדלות פירעון בשם החייב. במאמר זה לא נתייחס לבקשת נושה לחדלות פירעון.
טופס הבקשה מחולק לכמה פרקים שיש למלא, להלן הסבר קצר על כל אחד מהפרקים:

חלק א – מסמכים אישיים

בחלק זה יש להזין את כל הפרטים האישיים ולצרף העתקים של המסמכים הרלוונטיים. למשל תעודת הזהות (החייב, בן/בת זוג וילדים המתגוררים בבית), דרכונים, מסמכי גירושין וייפוי כוח לעורך הדין.

חלק ב – מסמכים לגבי הכנסות מעיסוק

בפרק זה יש למלא את כל הפרטים לגבי מקורות ההכנסה כשכירים ב 5 השנים האחרונות. זה כולל גם בני זוג וילדים. יש לצרף את כל המסמכים הרלוונטיים כמו טופס 106, תלושי שכר, דוח מעסיקים מהביטוח הלאומי, מסמכים המעידים על מגבלה המונעת מהחייב לעבוד וכו‘.

חלק ג – מסמכים לגבי הכנסות שלא מעיסוק

חלק זה של הטופס עוסק בהכנסות אחרות שאינן מעבודה כשכיר, של החייב, בן/בת זוג וילדיו המתגוררים עמו. אלו יכולות להיות קצבאות ביטוח לאומי, קרנות פנסיה וביטוח, הכנסות משכירות או כל הכנסה אחרת. כמו תמיד לצרף את כל המסמכים התומכים בהצהרה. מיותר לציין כי כל ניסיון להסתיר מקור הכנסה צפוי להביא לחקירה פלילית.

חלק ד – הוצאות אישיות

במסגרת הליך חדלות פירעון יקבע עבור החייב צו תשלומים חודשי, ולצורך כל יש גם לחשב מהן הוצאותיו הבסיסיות . סעיף זה צריך להציג את כל ההוצאות החשובות כמו תשלומי משכנתא, שכר דירה, הוצאות רפואיות, תשלומי החזר חובות, מעונות לילדים וכו‘. בין המסמכים הנדרשים בסעיף זה יש גם להציג את פירוט החיובים בכרטיסי האשראי.

חלק ה – חובות

החובות הן בעצם הסיבה שמלכתחילה פניתם אל עורך דין פשיטת רגל בתל אביב והגשתם בקשה לפתיחת הליכי חדלות פירעון. סעיף זה נועד לאפשר לכם להציג את כל החובות. כמובן שיש לעשות זאת בצורה מפורטת הכוללת את כל פרטי החוב, הסכום, התאריך, הסטטוס המשפטי וכו‘. בהמשך גם הנושים יצטרכו להגיש תביעות חוב אל הממונה על חדלות פירעון.

חלק ו – פירוט נכסים בישראל ומעבר לים

בסעיף זה עליכם לפרט את כל הנכסים שבבעלותכם. שוב נזכיר כי כל ניסיון להסתיר נכסים עלול להסתיים רע. אתם עשויים למצוא את עצמכם מתמודדים עם כתב אישום פלילי. יש לציין כל נכס בארץ או בחו“ל. עליכם לדווח גם על נכסים שהועברו באמצעות מתנה, הסכם מכר וכו‘. גם מניות, זכויות בתאגיד, ניירות ערך, מלאי עסקי, קופות גמל וכו‘ – כולם נחשבים לנכסים.

חלק ז‘- תצהיר הסתבכות

מלבד כל הפרטים הטכניים, עליכם לכתוב תצהיר המגולל את הסיפור באופן כללי. כלומר כיצד הגעתם למצב שבו אתם נמצאים בחובות שאינכם יכולים לשלם. זהו אחד החלקים החשובים ביותר. החוק מעניק סיוע למי שנקלע למצוקה כלכלית בתום לב, אך החוק מנסה למנוע ניצול לרעה. נסיבות החיים יכולות להביא כל אדם למצב של חדלות פירעון, אך החוק רוצה לוודא כי זוהי לא תוצאה של התנהגות בלתי אחראית או מעשה הונאה. לכן חשוב לשבת יחדיו עם עו“ד לפשיטת רגל ולנסח תצהיר הסתבכות.

עורך דין פשיטת רגל בתל אביב

עורך דין פשיטת רגל בתל אביב

עו"ד לפשיטת רגל עופר מצליח מציע את שירותיו המקצועיים לכל מי שמתמודד עם הליכי חדלות פירעון והסדרי חובות. משרדינו מעניק ליווי משפטי ברגעים הקשים של התמודדות עם חובות. אנו מעניקים סיוע ליחידים וגם חדלות פירעון לתאגיד. עבור כל לקוח אנו מעניקים פתרון אישי ואת מעטפת השירותים המשפטיים לצורך ההתמודדות עם הנושים, ההוצאה לפועל, הממונה על חדלות פירעון, הבנקים ובתי המשפט.

עורך דין פשיטת רגל בתל אביב – משרדינו נמצא ברחוב הארבעה 28 ת"א מגדל צפוני קומה 5

 

"עורך

עו"ד עופר מצליח

עו"ד עופר מצליח, בוגר משפטים LL.B של המסלול האקדמי המכללה למנהל ומגשר מוסמך. טיפל במאות תיקי חדלות פירעון - פשיטת רגל והוביל חייבים רבים להפטר מחובות.

אל תתייאשו! יש פתרון לחובות!
הצלחנו למחוק חובות למאות לקוחות מרוצים.
הסדר חובות יעיל - תשלום רק לאחר הצלחה!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

*בכפוף לבדיקת התאמה

מאמרים

עורך דין פשיטת רגל בתל אביב
יצירת קשר
אל תתייאשו! יש פתרון לחובות!
הצלחנו למחוק חובות למאות לקוחות מרוצים.
הסדר חובות יעיל - תשלום רק לאחר הצלחה!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

*בכפוף לבדיקת התאמה
עו"ד עופר מצליח
אל תתייאשו! יש פתרון לחובות!
הצלחנו למחוק חובות למאות לקוחות מרוצים.
הסדר חובות יעיל - תשלום רק לאחר הצלחה!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתיחה
אני כאן לרשותך..
Scan the code
היי,
שמי עופר מצליח,
יש לי ניסיון מוכח בייצוג לקוחות במצבים מורכבים של חובות, עיקולים וחדלות פירעון.
אני כאן כדי להקשיב לך ולעזור לך למצוא את הדרך הנכונה עבורך.