עורכי דין הוצאה לפועל

עורכי דין הוצאה לפועל הם הכתובת לפנות אליה בכל מקרה שבו אתם מתמודדים עם חובות והליכים של הוצאה לפועל. חובות הם לא דבר נעים, ואף אחד מאיתנו לא רוצה להיות בחובות. החובות גוררים איתם סנקציות שונות ביוזמתם של הנושים וההוצאה לפועל, ואלו משתקים לנו את החיים. הסוד להתמודדות עם חובות הוא להיות אקטיביים – לא לתת לחוב לנהל אתכם, אלא לנהל את החוב. ולשם כך אתם זקוקים ל עורך דין מומחה להוצאה לפועל.

עורך דין חובות והוצאה לפועל יכול לסייע לכם להגיע להסדרים שונים מול ההוצאה לפועל, להילחם למענכם, לנהל משא ומתן, להסיר הגבלות, להגיש בקשה להפחת חוב/ות. חשוב גם להזכיר שכל חוב הוא בעל מאפיינים שונים, וכל אדם הוא בעל יכולות כלכליות שונות – חשוב להתייעץ עם עורך דין על מנת לבחור את ערוצי הפעולה המתאימים. למשל לפעמים כדאי להגיש בקשה לאיחוד תיקים, אך ישנם גם מקרים בהם זה לא יפתור את הבעיה. לפעמים אין ברירה אלא להגיש בקשה לחדלות פירעון.

עורכי דין הוצאה לפועל

לשכת ההוצאה לפועל בתל אביב

הוצאה לפועל היא זרוע של רשות האכיפה והגבייה הפועלת תחת משרד המשפטים. תפקיד ההוצל“פ הוא לממש אכיפת הליכים אזרחיים של גביית חובות או סעד לביצוע פעולה מסוימת. למשל זוכה בפסק דין כספי יכול לפנות להוצאה לפועל על מנת לממש את פסק הדין. דיני ההוצאה לפועל נובעים בעיקר מחוק ההוצאה לפועל, התשכ“ז-1967.

במסגרת הכלים שעומדים לרשות ההוצאה לפועל על מנת לממש את גביית החוב ניתן להזכיר:

  • עיקול מטלטלין ומכירתם למרבה במחיר.
  • עיקול מקרקעין ומכירתם למרבה במחיר.
  • הפקעת רישיון נהיגה.
  • עיכוב יציאה מן הארץ.
  • צווי הבאה וצווי מאסר.
  • הגבלת חשבון בנק ועוד.

ישנם גם כלים שונים העומדים לרשותם של החייבים, כמו למשל:

  • הגשת התנגדות לביצוע שטר.
  • בקשה להפחתת חוב/ות.
  • בקשה לצו תשלומים (פריסת חוב).
  • הגשת בקשה לביטול עיקולים.
  • טענת פרעתי כנגד פסק הדין.
  • הגשת בקשה לחדלות פירעון ועוד.

לשכת ההוצאה לפועל בתל אביב היא אחת מ 25 לשכות הוצל“פ בישראל. בראשות כל לשכה ישנו רשם בעל סמכויות שיפוטיות, הוא זה המנהל את ההליכים בהתאם לפסקי הדין של בית המשפט.

ההחלטות של ההוצאה לפועל והכלים בהם היא משתמשת עשויים להשפיע מאוד על חייו של בעל החוב. החלטות כמו עיקול רישיון נהיגה או הטלת עיכוב יציאה מהארץ, עלולים לשבש את חייו ואף לפגוע ביכולת ההשתכרות שלו. לכן חשוב תמיד להיעזר ב עורכי דין הוצאה לפועל על מנת להגיע להסדרים הטובים ביותר.

לשכת הוצאה לפועל תל אביב

הוצאה לפועל סגירת חובות

תפקיד ההוצאה לפועל הוא לממש את גביית החוב, ולצורך כך הם משתמשים בכלים שונים. כמובן שלא תמיד החייבים מסוגלים לעמוד בדרישות התשלום. ישנם כלים שונים באמצעותם ניתן לפעול. חשוב לפנות ל עורכי דין הוצאה לפועל על מנת לבדוק מהן אפשרויות הפעולה המתאימות למקרה הספציפי. הדגש הוא שכדאי להיות אקטיביים בתהליך וליזום את המהלכים לסגירת החובות. בדיוק כפי שאמרנו לנהל את החוב – ולא לתת לחוב לנהל אתכם.

הוצאה לפועל סגירת חובות נעשית באמצעות עורך דין המעניק לכם סיוע. באמצעות עורך דין מומחה לחובות תוכלו להגיע להסדרים שונים, כמו למשל איחוד תיקים וקביעת צו תשלומים שבו אתם יכולים לעמוד בו.

בקשה להפחתת חוב:ות 

בקשה להפחתת חוב/ות

במסגרת הוצאה לפועל סגירת חובות, ניתן גם להגיש בקשה להפחתת חובו/ות. חייבים יכולים להגיש בקשה להפחתת חוב/ות מנימוקים שונים הכוללים גם החלטות של בית המשפט. למשל ניתן להגיש את הבקשה במקרים בהם ישנם תשלומים שבוצעו ולא נלקחו בחשבון בעת חישוב גובה החוב או טעויות שונות. הגשת הבקשה נעשית בעזרת טופס 503 ”הקטנת קרן חוב“. יש לנמק את הסיבות לבקשה ולצרף את האסמכתאות המתאימות. את הבקשה ניתן להגיש באמצעות עורך דין הוצאה לפועל. לאחר הגשת הבקשה הרשם יבחן אותה ויקבל את החלטתו תוך 45 יום. הגשת הבקשה אינה כרוכה בתשלום אגרה.

עורכי דין הוצאה לפועל

כאשר מתמודדים עם חובות בהוצאה לפועל ישנו יתרון ברור לעזרתם של עורכי דין הוצאה לפועל. יש לכך סיבות שונות. הסיבה הראשונה היא שהחייב נמצא בלחץ נפשי, ולא תמיד מסוגל לקבל את ההחלטות הנכונות. חייבים עשויים לקבל החלטות נמהרות מבלי לשקול את כל השיקולים. יתר על כן, החייבים לא תמיד מודעים לכל האפשרויות העומדות לרשותם ואין להם את הכלים להשוות בין האלטרנטיבות השונות. למשל רבים ממהרים לפנות ל לשכת ההוצאה לפועל בתל אביב בבקשת חדלות פירעון, מבלי לשקול את האפשרויות האחרות ומבלי להיות מודעים להשלכות של ההליך.

מתמודדים עם חובות? אתם מוזמנים לפנות לעורך דין עופר מצליח על מנת לקבל ייעוץ והכוונה. במשרדינו תקבלו סיוע בכל הליכי ההוצאה לפועל וההתמודדות עם החוב.

הוצאה לפועל סגירת חובות

הוראות הגעה למשרדינו בגוגל מפות

עורכי דין הוצאה לפועל

לשכת הוצאה לפועל תל אביב

בקשה להפחתת חוב/ות

הוצאה לפועל סגירת חובות

עורכי דין הוצאה לפועל
"עורך

עו"ד עופר מצליח

עו"ד עופר מצליח, בוגר משפטים LL.B של המסלול האקדמי המכללה למנהל ומגשר מוסמך. טיפל במאות תיקי חדלות פירעון - פשיטת רגל והוביל חייבים רבים להפטר מחובות.

5/5
יצירת קשר
לינוי טל
לינוי טל
30/07/2023
עורך דין מקצועי, בעל ידע עצום, מגיב במהירות, סובלני, טוב לב, אמין, חותר להצלחה, לא תצטערו אם תקחו את שירותיו!!
א.
א.
23/07/2023
עופר מצליח עורך דין מקצועי,אמין,סובלני,חושב מחוץ לקופסה. זמין אליך כל היום. ועושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. בדיוק מה שהייתי צריך. יש לו ידע רב בנושאים בהם הוא מייצג,לרבות לשון הרע. הוצאה לפועל ועוד. אני חייב לו המון תודה.
טליה בר
טליה בר
03/07/2023
התקשרתי לעו"ד עופר מצליח לקבל יעוץ ראשוני בטלפון והתרשמתי מאוד מהגישה, מהידע והמקצועיות. הבין מהר מאוד את הבעיה ונתן פתרונות מצוינים, ברורים ופרקטיים. תודה רבה עו"ד עופר על היחס, הסבלנות והאכפתיות בעת צרה. לא נעים להגיע לסיטואציות כאלה בחיים, אבל לפעמים אין ברירה ומזל שיש את עו"ד עופר שם. תודה רבה, הלוואי שלא אזדקק יותר לשירותך, אבל במידה וכן, אני יודעת שיש לאן לפנות.
יוסי בנישו
יוסי בנישו
25/06/2023
עופר אדם מאד נחמד ואמין מדבר בגובה העיניים מקצועי ביותר ואפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, לי אישית עזר מאד בהליך קבלת ההפטר ממליץ מאד
yogev H
yogev H
17/05/2023
אלוף! שירות ומענה עשר מעשר, טיפל לי בתיק לא פשוט בחודש אחד סגר את הכל על המינימום האפשרי. בקיצור מקצוען.
Bar Cohen
Bar Cohen
10/04/2023
עורך דין מצויין מלווה ועוזר בדרכי נועם, מרגיע ומסייע!! בעל סבלנות והסברה ברמה גבוה, יחס אדיב ואישי. הגעתי אליו במקרה, ללא היכרות מוקדמת/ קריאת ביקורות ואני מברכת על כך שהתייעצתי איתו! ללא ספק לקחת את שירותיו, אין הרבה עו״ד כאלו!! תודה רבה על הכל, בכל שירות שאזדקק אפנה אליך שוב!
Lat Vinayb
Lat Vinayb
29/03/2023
התקשרתי לעופר בעקבות הביקורות כאן, היה מאוד סבלני בטלפון ענה על כל השאלות, הזמין אותי לשיחת ייעוץ בחינם. בשיחת הייעוץ ענה על שאלותיי ביושר אדיבות וסבלנות רבה. פרס לפניי כמה אפשרויות פעולה , חדלון פרעון , הסדר נושים ואפילו להמשיך לקיים את העסק תוך כדי .מוכרח לומר שלא ציפיתי יחס ושירות כזה אדיב ללא כל תמורה. נתן לי מחירים הגונים על כל אפשרות שאבחר בהמשך. מקווה להיחלץ מן המצב ושלא איזדקק לשירותיו , אך אם כן אין ספק שאבחר בעופר ללא כל מחשבה שנייה. ממליץ בחום לפנות לעופר. י.ט
בר אדדי
בר אדדי
24/02/2023
ממליצה בחום על עורך הדין עופר מצליח. עורך דין מקצועי, אמין, ישר והגון! קידם במהירות את פנייתנו, נתן לנו מידע והכוונה, היה זמין לנו ונתן לנו שירות מצויין.
Sophia Razon
Sophia Razon
08/02/2023
עופר נחמד, קשוב, מקצועי... הוא נתן לי הסברים ברורים על הכל, עם הרצון האמיתי לעזור לפני הכל.
הוד מורריו
הוד מורריו
02/01/2023
אלוף מטפל בדברים בזמן דואג ומביא את התוצאות הטובות ביותר לא סתם השם משפחה שלו זה מצליח מודה לו על השירות 🙏

מאמרים

יצירת קשר
נקלעתם לחובות?
הסדרי חוב על בסיס תוצאה בלבד
תשלום רק לאחר הסדר החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?