הסדרי חובות בעקבות המלחמה

הסדרי חובות בעקבות המלחמה הם עוד אחת מההשלכות של מלחמת חרבות ברזל. כרגע, בעוד המלחמה בעיצומה, עיקר תשומת הלב ניתנת לחיילי צה“ל, משפחות החטופים, הנרצחים וכל והנושאים הקשורים ללחימה ושמירת הביטחון.  אך לצד המציאות הביטחונית, יש לכך גם משמעות כלכלית. ולכן צריך לדבר גם על הנושא של הסדרי חובות בעקבות המצב.

הסדרי חובות עקב המצב

הסדרי חובות בעקבות המצב

יום שבת ה 7 באוקטובר הוא יום שייזכר לעד בציבוריות הישראלית. חלקנו התעוררו לקולות האזעקות, אחרים שמעו על כך במהדורות החדשות. וישנם גם אלו שהיו שם תחת מתקפות הטרור הרצחניות, וחלקם נרצחו או נחטפו. ואלו ששרדו, לעד יישאו את הפצעים.

כולנו מאוחדים מאחורי צה“ל, ומקווים כי הביטחון יחזור לחיינו במהרה, וכמובן מתפללים כי גם החטופים המוחזקים בידי ארגוני הטרור יחזרו בריאים ושלמים.

במהלך השנים עברנו לא מעט אירועים ביטחוניים. אירועים אשר בין היתר פגעו גם בכלכלה. כל בעל עסק יודע איך פיגועי טרור או מתקפות טילים פוגעות בעסקים ובהכנסות. כאשר ענפים מסוימים עשויים לחוות פגיעה משמעותית יותר מארחים.

אדם המחזיק צימרים בצפון, או מסעדה באשדוד, בוודאי נפגע כלכלית מהמלחמה. אך הפעם, בשל היקף הלחימה, נראה כי השפעה מורגשת בכל יישובי הארץ. חלק גדול מהציבור נמצא בשירות מילואים, ההתנהלות הכללית היא התנהלות חירום הכפופה להוראות פיקוד העורף, ואלו הם אינם ימים שבשגרה.

וכתוצאה מכל מה שאמרנו, אנשים רבים נקלעים למשברים כלכליים. ולא רק עצמאיים ובעלי עסקים, אלא גם שכירים רבים יכולים להיפגע. ולכן חשוב לדבר על הסדרי חובות עקב המלחמה כבר עכשיו. איננו רוצים שאנשים יגיעו למצבים קיצוניים של חדלות פירעון, ולכן מוטב לפעול במהירות ולנסות לצמצם את הנזק. ואתם בהחלט מוזמנים להיעזר בשירותיו של עו“ד חובות, ביכולתו להעניק ייעוץ לגבי הסדרי חובות עקב המלחמה.

הסדרי חובות עקב המלחמה

הסדרי חובות בעקבות המלחמה

רבות יצא לי לדבר על הסדרי חובות, וכל הכלים השונים שישנם על מנת להסדיר את החובות. כמו למשל אפשרויות לפריסת החוב בהוצאה לפועל, או הגשת בקשה להליך חדלות פירעון. הפעם אני רוצה לשים את הדברים הללו בצד ולהתמקד בנסיבות המיוחדות שנוצרו כאן, ועל הסדרי חובות בעקבות המצב.

אז ראשית כל חשוב שתדעו מהן הזכויות וההטבות המגיעות לכם. ישנן זכויות שונות אשר ניתנו על ידי הממשלה ורשויות מקומיות, לגבי חובות. ישנן זכויות והקלות לבעלי עסקים, עצמאים ושכירים. ובנוסף, ישנן הקלות שונות שניתנו בצורה וולונטרית על ידי גופים פיננסיים עצמאיים.

כל מי שמוצא את עצמו מתמודד עם הוצאות מרובות, לצד פגיעה משמעותית בהכנסות בעקבות המצב, עלול בקלות להתדרדר למצב של חובות כבדים. ולכן ההמלצה שלנו היא לבדוק מהן הזכויות המגיעות לכם, בין אם אתם שכירים או עצמאיים. תוכלו לבדוק זאת מול רשות המסים, הביטוח הלאומי, הבנקים, הרשויות המקומיות ועוד.

ישנו מתווה פיצוי לעסקים של משרד האוצר, הכולל מענקים אשר יכולים לעזור לעסקים את התקופה הקשה. ישנן הקלות בפירעון המשכנתא שניתנו על ידי הבנקים, וגם הקלות עבור לווים מכוח חוק הלוואות לדיור התשנ“ב-1992 ועוד הטבות נוספות. למשל הבנקים כבר הצהירו על הקפאת המשכנתא לחצי שנה עבור תושבי עוטף עזה (עד 7 קילומטר מהרצועה).

גם רשויות מקומיות רבות מעניקות הקלות, כמו למשל דחיית תשלומי הארנונה לעסקים.

הסדרי חובות עקב המצב

הסדרי חובות עקב המלחמה

הכלים שדיברנו עליהם יכול לעזור ולמנוע מחובות להתנפח. בעזרתם הציבור יכול להימנע מלהיגרר למצב של חדלות פירעון, ואף להיעזר בהם במידה וכבר נמצא במצב של חדלות פירעון או הסדרי חובות.

לגבי אלו אשר נמצאים כבר בהליכי חדלות פירעון, אין ספק כי נסיבות המלחמה עשויות להשפיע לרעה על היכולת שלכם לעמוד בהסדרי החוב שנקבעו עבורכם. אנו יכולים לבשר לכם כי מערכת גביית החובות אינה אטומה. הממונה על חדלות פירעון ושיקום כלכלי פרסם מספר טלפון לפנייה עבור אלו הנמצאים בהליך חדלות פירעון או פשיטת רגל ונפגעו מהמצב.

במסגרת ההחלטות שפורסמו לגבי הסדרי חובות בעקבות המלחמה, הוחלט על דחיית התשלום החודשי (אוקטובר – נובמבר) של חייבים בהליך חדלות פירעון, כמו גם לדחות את מועד הגשת הדוחות. מדיניות זו מתייחסת למקרים של חדלות פירעון של יחיד ולא חדלות פירעון לתאגיד.

אין צורך להגיש בקשה לדחיית התשלום, ומי שלא שילם במועד לא ייענש כל עוד מצב החירום נמשך. אך שימו לב כי צבירת הריבית נמשכת.

הסדרי חובות בעקבות המצב

הסדרי חובות בעקבות המלחמה

אין ספק כי אנו עוברים ימים קשים, גם במישור הביטחוני וגם בכל ההשלכות של המלחמה הפוגעות בכיס של כולנו.

לגבי הסדרי חובות עקב המצב, ניתן להגיד כי לצד הקשיים הרבים, כרגע ישנן גם הזדמנויות רבות. המדיניות המקלה וההתחשבויות הרבות שיש מטעם הגופים הרבים יכולים לסייע לכם להסדיר את החובות.

עורך דין חובות עופר מצליח עומד לשירותכם, יש לנו ניסיון רב בהסדרים כספיים והתנהלות מול נושים, בנקים, והוצאה לפועל. הניסיון הרב שלנו יסייע לכם בהסדרת החובות בצורה הטובה ביותר.

עו"ד מחיקת חובותהוראות הגעה למשרדינו

הסדרי חובות בעקבות המלחמה
"עורך

עו"ד עופר מצליח

עו"ד עופר מצליח, בוגר משפטים LL.B של המסלול האקדמי המכללה למנהל ומגשר מוסמך. טיפל במאות תיקי חדלות פירעון - פשיטת רגל והוביל חייבים רבים להפטר מחובות.

5/5
יצירת קשר
לינוי טל
לינוי טל
30/07/2023
עורך דין מקצועי, בעל ידע עצום, מגיב במהירות, סובלני, טוב לב, אמין, חותר להצלחה, לא תצטערו אם תקחו את שירותיו!!
א.
א.
23/07/2023
עופר מצליח עורך דין מקצועי,אמין,סובלני,חושב מחוץ לקופסה. זמין אליך כל היום. ועושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. בדיוק מה שהייתי צריך. יש לו ידע רב בנושאים בהם הוא מייצג,לרבות לשון הרע. הוצאה לפועל ועוד. אני חייב לו המון תודה.
טליה בר
טליה בר
03/07/2023
התקשרתי לעו"ד עופר מצליח לקבל יעוץ ראשוני בטלפון והתרשמתי מאוד מהגישה, מהידע והמקצועיות. הבין מהר מאוד את הבעיה ונתן פתרונות מצוינים, ברורים ופרקטיים. תודה רבה עו"ד עופר על היחס, הסבלנות והאכפתיות בעת צרה. לא נעים להגיע לסיטואציות כאלה בחיים, אבל לפעמים אין ברירה ומזל שיש את עו"ד עופר שם. תודה רבה, הלוואי שלא אזדקק יותר לשירותך, אבל במידה וכן, אני יודעת שיש לאן לפנות.
יוסי בנישו
יוסי בנישו
25/06/2023
עופר אדם מאד נחמד ואמין מדבר בגובה העיניים מקצועי ביותר ואפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, לי אישית עזר מאד בהליך קבלת ההפטר ממליץ מאד
yogev H
yogev H
17/05/2023
אלוף! שירות ומענה עשר מעשר, טיפל לי בתיק לא פשוט בחודש אחד סגר את הכל על המינימום האפשרי. בקיצור מקצוען.
Bar Cohen
Bar Cohen
10/04/2023
עורך דין מצויין מלווה ועוזר בדרכי נועם, מרגיע ומסייע!! בעל סבלנות והסברה ברמה גבוה, יחס אדיב ואישי. הגעתי אליו במקרה, ללא היכרות מוקדמת/ קריאת ביקורות ואני מברכת על כך שהתייעצתי איתו! ללא ספק לקחת את שירותיו, אין הרבה עו״ד כאלו!! תודה רבה על הכל, בכל שירות שאזדקק אפנה אליך שוב!
Lat Vinayb
Lat Vinayb
29/03/2023
התקשרתי לעופר בעקבות הביקורות כאן, היה מאוד סבלני בטלפון ענה על כל השאלות, הזמין אותי לשיחת ייעוץ בחינם. בשיחת הייעוץ ענה על שאלותיי ביושר אדיבות וסבלנות רבה. פרס לפניי כמה אפשרויות פעולה , חדלון פרעון , הסדר נושים ואפילו להמשיך לקיים את העסק תוך כדי .מוכרח לומר שלא ציפיתי יחס ושירות כזה אדיב ללא כל תמורה. נתן לי מחירים הגונים על כל אפשרות שאבחר בהמשך. מקווה להיחלץ מן המצב ושלא איזדקק לשירותיו , אך אם כן אין ספק שאבחר בעופר ללא כל מחשבה שנייה. ממליץ בחום לפנות לעופר. י.ט
בר אדדי
בר אדדי
24/02/2023
ממליצה בחום על עורך הדין עופר מצליח. עורך דין מקצועי, אמין, ישר והגון! קידם במהירות את פנייתנו, נתן לנו מידע והכוונה, היה זמין לנו ונתן לנו שירות מצויין.
Sophia Razon
Sophia Razon
08/02/2023
עופר נחמד, קשוב, מקצועי... הוא נתן לי הסברים ברורים על הכל, עם הרצון האמיתי לעזור לפני הכל.
הוד מורריו
הוד מורריו
02/01/2023
אלוף מטפל בדברים בזמן דואג ומביא את התוצאות הטובות ביותר לא סתם השם משפחה שלו זה מצליח מודה לו על השירות 🙏

מאמרים

יצירת קשר
נקלעתם לחובות?
הסדרי חוב על בסיס תוצאה בלבד
תשלום רק לאחר הסדר החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?