עיקול משכורת הוצאה לפועל

זוכים בהוצאה לפועל יכולים להגיש בקשת עיכול משכורת הוצאה לפועל כנגד החייב. לצורך העניין זוכים הם אלו שיש להם פסק דין מבית המשפט, שייק שחזר או כל מסמך אחר המחייב אדם לשלם להם או לעשות פעולה. בעזרת עיקול המשכורת ניתן גם להפעיל לחץ על החייב, וגם לממש את גביית החוב. על מנת לבצע את העיקול בפועל, נשלחת הודעה אל המעסיק, ועליו להעביר את הכספים להוצאה לפועל.

כמובן לא בקלות מעקלים משכורת של אדם, וישנן מגבלות בחוק לגבי העיקול.

לפני שנדבר על ביטול עיקול משכורת בהוצאה לפועל, כמה מילים לגבי אופן הפעולה של מעסיק שקיבל הודעה על עיקול המשכורת של אחד מעובדיו.

ביטול עיקול משכורת בהוצאה לפועל

עיקול משכורת הוצאה לפועל

כאשר מתקבל צו עיקול על שכר של אחד העובדים, על המעסיק להגיב לצו באמצעות מילוי הטופס המתאים, ולבצע את העברת הכספים להוצאה לפועל.

החוק אוסר על עיקול מלוא השכר, וקובע סכום שחייב להישאר בידי החייב. אין מדובר בסכום אחיד עבור כל חייב, אלא סכום הנקבע בהתאם לקריטריונים מסוימים הבוחנים את גובה שכרו ומצבו המשפחתי. נציין כי כאשר מדובר בחוב מזונות הכללים משתנים, וניתן לעקל סכומים גבוהים יותר.

הטבלה הבאה מציגה את הסכומים שיש להשאיר בידי העובד. אך שימו לב כי במידה והסכומים המצוינים בטבלה גבוהים מ 80% משכר הנטו, יושארו בידי העובדים 80% משכר הנטו (ולא הסכומים הרשומים בטבלה). במילים אחרות, מותר לעקל 20% משכר הנטו של העובד.

מצב משפחתיהסכום שיש להשאיר בידי העובד (מתוך השכר החודשי)

הסכום שיש להשאיר לעובד בשכר יומי

יחיד/ה2,37394.93
שני בני זוג3,560142.4
שני בני זוג עם ילד4,129165.18
שני בני זוג עם 2 ילדים ומעלה4,699187.96
הורה עצמאי + ילד4,882155.26
הורה עצמאי + 2 ילדים ומעלה4,831193.23

במידה והוטל עליך עיקול משכורת, והמעסיק אינו מעביר לידך את הסכומים המוגנים מפני עיקול – פנה לייעוץ אצל עורך דין הוצאה לפועל. ניתן לפנות להוצאה לפועל ולדרוש את שחרור הכספים המגיעים לך.

ביטול עיקול משכורת בהוצאה לפועל

עיקול משכורת הוצאה לפועל הוא צעד חריף שנעשה על מנת לאכוף עליכם לשלם את החוב. אך ניתן לגרום להוצאה לפועל לבטל את הצו, ובשביל לעשות זאת תזדקקו לשירותיו של עורך דין לביטול עיקול משכורת. כך תוכלו להביא בפני ההוצאה לפועל את הנימוקים הנכונים, ולהתנהל בצורה מהירה ויעילה.

ההוצאה לפועל והנושים לא יוותרו על הכספים המגיעים להם. ולכן הדרך היעילה ביותר לצורך ביטול עיקול משכורת בהוצאה לפועל הוא הגעה אל הסדר תשלומים מול ההוצאה לפועל. אם יגובש הסדר תשלומים, כמו צו תשלומים חודשי – לא יוטל עליכם עיקול משכורת המונע מכם לעמוד בצו התשלומים.

שימו לב כי עיקול משכורת הוצאה לפועל לא נעשה מעכשיו לעכשיו. מהרגע שנתפתח הליך העיקול, עדיין יש לכם זמן להסדיר את החוב ולמנוע את העיקול. לא כדאי לחכות לרגע שיוטל העיקול, פנו כבר עכשיו אל עורך דין לביטול עיקול משכורת.

עורך דין לביטול עיקול משכורת

הסדר חוב בהוצאה לפועל

על מנת לבטל את העיקול, בסופו של דבר תצטרכו להסדיר את החוב. וזהו בעצם המכשול העיקרי. אנו מניחים כי אינכם יושבים על הר של כסף, וסתם אינכם משלמים את החוב. ברור לכולם כי הגעתם למצב זה בשל בעיה כלכלית קשה.

וזהו הזמן לפנות אל עורך דין הסדרי חובות על מנת לגבש את הסדר החובות. במקרים קלים של חוב נקודתי, אולי אפשר לפתור אותו באמצעות קביעת צו תשלומים. אך לצערנו לא כל המקרים הם כאלו. ישנם מקרים של חובות כבדים בהם אין מנוס מהליך חדלות פירעון. אך לא ניתן להמליץ על פתרון זה או אחר ללא בחינה מעמיקה של הנסיבות. לכן חשוב לפנות לייעוץ אישי אצל עורך דין לענייני כספים.

עורך דין חובות יבדוק את ההכנסות, החובות וכל המשאבים העומדים לרשותכם, על מנת לסייע לכם למצוא את הפתרון האופטימלי.

עיקול משכורת הוצאה לפועל

עורך דין לביטול עיקול משכורת

ביטול עיקול משכורת בהוצאה לפועל הוא אינו עניין מובן מאליו. אם יש באפשרותכם לשלם את החוב באופן מיידי ולמנוע את העיקול, זהו הצעד המומלץ וניתן לעשות זאת ללא עורך דין. אך אם נהיה מציאותיים, אנשים אינם מגיעים סתם למצב שבו מעוקלת משכורתם. ברור שיש כאן מצב מורכב, וחשוב להתנהל בעזרת עורך דין לביטול עיקול משכורת.

הסיוע שתקבלו הוא הרבה יותר מסיוע פרוצדורלי. אתם תקבלו סיוע בגיבוש אסטרטגיה לצורך יציאה מהחובות ושינו מסלול החיים.

עורך דין חובות עופר מצליח מביא איתו רקורד עשיר בתחום הסדרי חובות כספיים. אנו מטפלים בהליכי הוצאה לפועל ותביעות כספיות, וגם פתרונות של הסדרים מול הנושים וגישור. אנו קשובים לכל לקוח, ומעניקים לו את הפתרון האישי.

הוראות הגעה למשרדינו

עיקול משכורת הוצאה לפועל
"עורך

עו"ד עופר מצליח

עו"ד עופר מצליח, בוגר משפטים LL.B של המסלול האקדמי המכללה למנהל ומגשר מוסמך. טיפל במאות תיקי חדלות פירעון - פשיטת רגל והוביל חייבים רבים להפטר מחובות.

5/5
יצירת קשר
לינוי טל
לינוי טל
30/07/2023
עורך דין מקצועי, בעל ידע עצום, מגיב במהירות, סובלני, טוב לב, אמין, חותר להצלחה, לא תצטערו אם תקחו את שירותיו!!
א.
א.
23/07/2023
עופר מצליח עורך דין מקצועי,אמין,סובלני,חושב מחוץ לקופסה. זמין אליך כל היום. ועושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. בדיוק מה שהייתי צריך. יש לו ידע רב בנושאים בהם הוא מייצג,לרבות לשון הרע. הוצאה לפועל ועוד. אני חייב לו המון תודה.
טליה בר
טליה בר
03/07/2023
התקשרתי לעו"ד עופר מצליח לקבל יעוץ ראשוני בטלפון והתרשמתי מאוד מהגישה, מהידע והמקצועיות. הבין מהר מאוד את הבעיה ונתן פתרונות מצוינים, ברורים ופרקטיים. תודה רבה עו"ד עופר על היחס, הסבלנות והאכפתיות בעת צרה. לא נעים להגיע לסיטואציות כאלה בחיים, אבל לפעמים אין ברירה ומזל שיש את עו"ד עופר שם. תודה רבה, הלוואי שלא אזדקק יותר לשירותך, אבל במידה וכן, אני יודעת שיש לאן לפנות.
יוסי בנישו
יוסי בנישו
25/06/2023
עופר אדם מאד נחמד ואמין מדבר בגובה העיניים מקצועי ביותר ואפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, לי אישית עזר מאד בהליך קבלת ההפטר ממליץ מאד
yogev H
yogev H
17/05/2023
אלוף! שירות ומענה עשר מעשר, טיפל לי בתיק לא פשוט בחודש אחד סגר את הכל על המינימום האפשרי. בקיצור מקצוען.
Bar Cohen
Bar Cohen
10/04/2023
עורך דין מצויין מלווה ועוזר בדרכי נועם, מרגיע ומסייע!! בעל סבלנות והסברה ברמה גבוה, יחס אדיב ואישי. הגעתי אליו במקרה, ללא היכרות מוקדמת/ קריאת ביקורות ואני מברכת על כך שהתייעצתי איתו! ללא ספק לקחת את שירותיו, אין הרבה עו״ד כאלו!! תודה רבה על הכל, בכל שירות שאזדקק אפנה אליך שוב!
Lat Vinayb
Lat Vinayb
29/03/2023
התקשרתי לעופר בעקבות הביקורות כאן, היה מאוד סבלני בטלפון ענה על כל השאלות, הזמין אותי לשיחת ייעוץ בחינם. בשיחת הייעוץ ענה על שאלותיי ביושר אדיבות וסבלנות רבה. פרס לפניי כמה אפשרויות פעולה , חדלון פרעון , הסדר נושים ואפילו להמשיך לקיים את העסק תוך כדי .מוכרח לומר שלא ציפיתי יחס ושירות כזה אדיב ללא כל תמורה. נתן לי מחירים הגונים על כל אפשרות שאבחר בהמשך. מקווה להיחלץ מן המצב ושלא איזדקק לשירותיו , אך אם כן אין ספק שאבחר בעופר ללא כל מחשבה שנייה. ממליץ בחום לפנות לעופר. י.ט
בר אדדי
בר אדדי
24/02/2023
ממליצה בחום על עורך הדין עופר מצליח. עורך דין מקצועי, אמין, ישר והגון! קידם במהירות את פנייתנו, נתן לנו מידע והכוונה, היה זמין לנו ונתן לנו שירות מצויין.
Sophia Razon
Sophia Razon
08/02/2023
עופר נחמד, קשוב, מקצועי... הוא נתן לי הסברים ברורים על הכל, עם הרצון האמיתי לעזור לפני הכל.
הוד מורריו
הוד מורריו
02/01/2023
אלוף מטפל בדברים בזמן דואג ומביא את התוצאות הטובות ביותר לא סתם השם משפחה שלו זה מצליח מודה לו על השירות 🙏

מאמרים

יצירת קשר
נקלעתם לחובות?
הסדרי חוב על בסיס תוצאה בלבד
תשלום רק לאחר הסדר החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?