בקשה לצו תשלומים

בקשה לצו תשלומים היא למעשה פריסת חוב בהוצאה לפועל. זהו הליך שיכול לסייע לחייבים רבים המתמודדים עם דרישת תשלום חוב, ואינם מסוגלים לעמוד בה. כך, באמצעות צו תשלומים הוצאה לפועל הם יכולים לשלם את החוב בסדרה של תשלומים חודשיים. זוהי אחת האסטרטגיות לצורך הסדר חובות בהוצאה לפועל, אך יש לציין כי אינה מתאימה לכל מקרה.

בקשה לצו תשלומים יכולה להתאים למקרים בהם מדובר בחובות בודדים. יתכן כי אדם נקלע בנסיבות מסוימות לחוב מסוים של כמה אלפי שקלים, ובעקבותיו נפתחו נגדו הליכי הוצאה לפועל. אך יכולותיו הכלכליות אינן מאפשרות לו לשלם את החוב תוך שלושים יום, ולכן הוא מבקש לפרוס את החוב. אך במידה וישנם תיקי הוצאה לפועל רבים, גם פתרון זה לא יעזור. סך החובות המצטברים, גם אם תקבלו צו תשלומים בכל חוב, עדיין יהיה גדול מיכולת ההחזר החודשי. במקרה זה כדאי להתייעץ עם עורך דין הסדר חובות. יתכן כי כדאי לשקול איחוד תיקים.

פריסת חוב בהוצאה לפועל

צו תשלומים הוצאה לפועל

חייב שקיבל אזהרה לתשלום, אך אינו יכול לעמוד בתשלום החוב במסגרת הזמן שנקבעה, יכול להגיש בקשה לפריסת החוב לתשלומים חודשיים. לאחר הגשת הבקשה רשם ההוצאה לפועל ישקול את הבקשה ויחליט האם לאשר או לדחות את הבקשה. רשם ההוצאה לפועל מקבל את החלטותיו בהתאם לנסיבות, אם אכן השתכנע כי החייב מעוניין לסגור את החוב וסובל מקושי כלכלי – הוא צפוי לאפשר הסדר תשלומים.

במידה ומדובר בחוב מזונות, התנאים הם יותר מחמירים. פריסת חוב בהוצאה לפועל במקרה של תשלום מזונות תתאפשר רק בנסיבות כלכליות חריגות, והיא כפופה לחקירת יכולת.

צו תשלומים הוצאה לפועל

בקשה לצו תשלומים

הגשת הבקשה מתאימה למקרים בהם החייב אינו יכול לעמוד בתשלום החוב (כולו או חלקו) ומעוניין לפרוס אותו לתשלומים. במידה והחוב כבר נפרס לתשלומים, אך אינכם יכולים לעמוד בהסדר התשלומים שנקבע בעבר, ניתן להשתמש בהליך זה על מנת לבקש פריסה חוזרת.

את הבקשה ניתן להגיש באופן מקוון או ידני. במידה ואתם מיוצגים על ידי עורך דין הוצאה לפועל, ניתן לעשות זאת רק באופן מקוון. הגשה ידנית ניתן לבצע בכל אחת מלשכות ההוצאה לפועל.

בקשת צו תשלומים הוצאה לפועל נעשית באמצעות טופס 233 (טופס בקשה למתן צו חיוב תשלומים / שינוי צו חיוב בתשלומים).מלבד מילוי הטופס יש למלא שאלון וכתב ויתור סודיות (טופס 529), ולצרף את המסמכים הבאים:

  1. צילום תעודת זהות של המבקש.
  2. דף חשבון בנק, חיובי אשראי ועוד מסמכים התומכים במידע שסיפקתם בטופס.
  3. תלושי משכורת של ששת החודשים האחרונים – כולל בני זוג ושאר בני הבית.
  4. במידה וישנן קצבאות וגמלאות שונות מהביטוח הלאומי עבור המבקש (או בת/בן זוג) יש לצרף אישור מהביטוח הלאומי.
  5. פירוט פעולות בחשבון הבנק בששת החודשים האחרונים של המבקש, בת/בן הזוג ובני ביתם.
  6. אישור יתרות מהבנק או כל מוסד פיננסי עבור המבקש, בת/בן זוג ובני הבית.
  7. אישורים על יתרות בקרנות שונות (תכניות חסכון, קופות גמל, פנסיה וכו) של המבקש, בת/בן זוג ושאר בני הבית.
  8. תדפיס חיובי כרטיס האשראי בששת החודשים האחרונים של המבקש, בת/בן זוג ושאר בני הבית.
  9. חשבונות (חשמל, מים, ארנונה, גז, טלפון קווי/סלולרי) של ששת החודשים האחרונים.
  10. חוזה שכירות עבור המתגוררים בשכירות.
  11. מסמכי בעלות על כלי רכב של המבקש, בת/בן זוג ובני הבית. במידה וישנם שעבודים או משכונים יש להציג את המסמכים.
  12. מסמכים המעידים על בעלות בנכסים.
  13. העתק מהסכם גירושין או הסכם יחסי ממון.

כאשר מדובר בתביעה על סכום קצוב, יש להגיש בקשה לצו תשלומים תוך שלושים יום, מהיום שהומצאה האזהרה. במידה ומדובר בפסק דין או בקשה לביצוע שטר, יש לעשות זאת תוך 20 יום.
הערה נוספת לגבי פסק דין, במידה ופסק הדין קבע הסדר תשלומים, רשם ההוצאה לפועל אינו יכול לשנות זאת. יש להגיש בקשה לבית המשפט.

בקשה לצו תשלומים

פריסת חוב בהוצאה לפועל

בקשת צו תשלומים הוצאה לפועל צריכה גם לכלול את הסדר התשלומים שבו החייב יכול לעמוד. ההחלטה הסופית היא של רשם ההוצאה לפועל, אך יש להתחיל את הסדר התשלומים מייד עם הגשת הבקשה, בטרם התקבלה החלטת רשם ההוצאה לפועל!

רשם ההוצאה לפועל יכול לאשר פריסת חוב בהוצאה לפועל כפי שהוגשה, או לקבוע סכום אחר. יתכן גם כי ידרוש עוד מסמכים בטרם יקבל את החלטתו. במקרים רבים ההוצאה לפעול מזמינה את החייב לחקירת יכולת. שימו לב כי גם במידה וההחלטה נדחתה, החייב יוזמן לחקירת יכולת. במידה ולא יתייצב, הוא יחשב כחייב המשתמש מתשלום חובותיו.

על מנת ליהנות מהליך חלק, ללא דחיות וללא עיכובים מיותרים, מומלץ תמיד לעשות זאת בעזרתו של עו“ד הוצאה לפועל.

זקוקים לעזרה בהליכי הוצאה לפועל? עורך דין חובות עופר מצליח עומד לשירותכם. אנו מסייעים למגוון לקוחות בהסדרי חובות מכל הסוגים, באמצעות הליכי ההוצאה לפועל ובאמצעות משא ומתן מול הנושים. אנו מטפלים בהסדרי חובות לחברות סלולר, הסדרי חובות לבנקים, חובות לספקים, רשויות מקומיות ועוד.

הוראות הגעה למשרדינו

 

בקשה לצו תשלומים
"עורך

עו"ד עופר מצליח

עו"ד עופר מצליח, בוגר משפטים LL.B של המסלול האקדמי המכללה למנהל ומגשר מוסמך. טיפל במאות תיקי חדלות פירעון - פשיטת רגל והוביל חייבים רבים להפטר מחובות.

5/5
יצירת קשר
לינוי טל
לינוי טל
30/07/2023
עורך דין מקצועי, בעל ידע עצום, מגיב במהירות, סובלני, טוב לב, אמין, חותר להצלחה, לא תצטערו אם תקחו את שירותיו!!
א.
א.
23/07/2023
עופר מצליח עורך דין מקצועי,אמין,סובלני,חושב מחוץ לקופסה. זמין אליך כל היום. ועושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. בדיוק מה שהייתי צריך. יש לו ידע רב בנושאים בהם הוא מייצג,לרבות לשון הרע. הוצאה לפועל ועוד. אני חייב לו המון תודה.
טליה בר
טליה בר
03/07/2023
התקשרתי לעו"ד עופר מצליח לקבל יעוץ ראשוני בטלפון והתרשמתי מאוד מהגישה, מהידע והמקצועיות. הבין מהר מאוד את הבעיה ונתן פתרונות מצוינים, ברורים ופרקטיים. תודה רבה עו"ד עופר על היחס, הסבלנות והאכפתיות בעת צרה. לא נעים להגיע לסיטואציות כאלה בחיים, אבל לפעמים אין ברירה ומזל שיש את עו"ד עופר שם. תודה רבה, הלוואי שלא אזדקק יותר לשירותך, אבל במידה וכן, אני יודעת שיש לאן לפנות.
יוסי בנישו
יוסי בנישו
25/06/2023
עופר אדם מאד נחמד ואמין מדבר בגובה העיניים מקצועי ביותר ואפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, לי אישית עזר מאד בהליך קבלת ההפטר ממליץ מאד
yogev H
yogev H
17/05/2023
אלוף! שירות ומענה עשר מעשר, טיפל לי בתיק לא פשוט בחודש אחד סגר את הכל על המינימום האפשרי. בקיצור מקצוען.
Bar Cohen
Bar Cohen
10/04/2023
עורך דין מצויין מלווה ועוזר בדרכי נועם, מרגיע ומסייע!! בעל סבלנות והסברה ברמה גבוה, יחס אדיב ואישי. הגעתי אליו במקרה, ללא היכרות מוקדמת/ קריאת ביקורות ואני מברכת על כך שהתייעצתי איתו! ללא ספק לקחת את שירותיו, אין הרבה עו״ד כאלו!! תודה רבה על הכל, בכל שירות שאזדקק אפנה אליך שוב!
Lat Vinayb
Lat Vinayb
29/03/2023
התקשרתי לעופר בעקבות הביקורות כאן, היה מאוד סבלני בטלפון ענה על כל השאלות, הזמין אותי לשיחת ייעוץ בחינם. בשיחת הייעוץ ענה על שאלותיי ביושר אדיבות וסבלנות רבה. פרס לפניי כמה אפשרויות פעולה , חדלון פרעון , הסדר נושים ואפילו להמשיך לקיים את העסק תוך כדי .מוכרח לומר שלא ציפיתי יחס ושירות כזה אדיב ללא כל תמורה. נתן לי מחירים הגונים על כל אפשרות שאבחר בהמשך. מקווה להיחלץ מן המצב ושלא איזדקק לשירותיו , אך אם כן אין ספק שאבחר בעופר ללא כל מחשבה שנייה. ממליץ בחום לפנות לעופר. י.ט
בר אדדי
בר אדדי
24/02/2023
ממליצה בחום על עורך הדין עופר מצליח. עורך דין מקצועי, אמין, ישר והגון! קידם במהירות את פנייתנו, נתן לנו מידע והכוונה, היה זמין לנו ונתן לנו שירות מצויין.
Sophia Razon
Sophia Razon
08/02/2023
עופר נחמד, קשוב, מקצועי... הוא נתן לי הסברים ברורים על הכל, עם הרצון האמיתי לעזור לפני הכל.
הוד מורריו
הוד מורריו
02/01/2023
אלוף מטפל בדברים בזמן דואג ומביא את התוצאות הטובות ביותר לא סתם השם משפחה שלו זה מצליח מודה לו על השירות 🙏

מאמרים

יצירת קשר
נקלעתם לחובות?
הסדרי חוב על בסיס תוצאה בלבד
תשלום רק לאחר הסדר החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?