עורכי דין פשיטת רגל 

עורכי דין פשיטת רגל מתעסקים בכל הסוגיות הקשורות לפשיטת רגל, וזהו יכול להיות ייצוג משפטי גם לחייבים וגם לנושים המגישים תביעת חוב. אך אם נרצה להסביר במדויק את תחומי ההתעסקות של עורכי הדין, מדובר בהרבה יותר מסוגיות הקשורות לפשיטת רגל.

כאשר אומרים עורך דין לפשיטת רגל בתל אביב, הכוונה היא לעורך דין המתעסק בכל הסוגיות קשורות להתמודדות עם חובות מצידו של החייב או גביית חובות, ועוד סוגיות הקשורות להסדרים כספיים. לעתים אומרים עו“ד הוצאה לפועל, זאת מכיוון שעורכי הדין העוסקים בתחום זה שולטים היטב בכל פרוצדורות ההוצאה לפועל.

ומדוע אנו מספרים לכם את כל זה? חשוב לנו שתדעו כי עורכי הדין העוסקים בפשיטת רגל וענייני הוצאה לפועל יכולים לראות את התמונה הגדולה, ולסייע לחייבים להגיע להסדרי חובות בהתאמה אישית, לרבות הסדר חובות ללא פשיטת רגל.

פשיטת רגל לפי החוק החדש

פשיטת רגל לפי החוק החדש

מאז כניסתו לתוקף של חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, ההליך השתנה בצורה מהותית. למעשה כל התפיסה מאחורי ההליך השתנתה, וזאת לצד שינויים בפרוצדורות ואופן התנהלות ההליכים של פשיטת רגל.

גם שמו של ההליך שונה, והוא מכונה הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי. ולא במקרה המחוקק בחר להוסיף את צמיד המילים שיקום כלכלי; זהו עניין מהותי, השאיפה של החוק היא לתת גם מענה סוציאלי ולסייע לחייב לחזור למעגל החיים הכלכליים התקין.

במסגרת השינויים שבחוק החדש, ההליך הפך ליעיל יותר וגם מהיר יותר. בעוד בעבר פשיטת רגל יכלה להיגרר לאורך שנים. פשיטת רגל לפי החוק החדש יכולה לפעמים להסתיים בתוך 18 חודשים.

בשביל להבין את ההליך ומה צפוי לך, ועם דגש על הפרטים הרלוונטיים עבור המקרה האישי שלך, אין מנוס מפניה אל עורכי דין פשיטת רגל. תוכלו לעשות זאת באמצעות קביעת פגישה עם עורך דין לפשיטת רגל בתל אביב עופר מצליח. זוהי תהיה הזדמנות לשאול את כל השאלות ולקבל תשובות וייעוץ אישי.

בינתיים ברצונו לתאר בפניכם את ההליך באופן כללי:

ניתן להגיש בקשה לפתיחת הליכי חדלות פירעון בהוצאה לפועל או אצל הממונה על הליכי חדלות פירעון, זאת בהתאם לגובה החוב. אם הבקשה עומדת בתנאים הקבועים בחוק, ניתן צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון.

צו זה, בין היתר, יסמיך את הנאמן להכין תכנית לפרעון החובות. התכונן לחיטוט עמוק בכל הוצאה וכל פרט של חייך. כמו כן יוטלו עליך מגבלות אשר נועדו למנוע המשך צבירת חובות.

זכור כי אתה לא היחיד המושפע מפשיטת הרגל, יש גם את הנושים החרדים לכספם. לאחר שניתן הצו ישנה תקופה של 6 חודשים בהם עליהם להגיש את תביעות החוב.

התכנית הכלכלית תכלול צו תשלומים חודשי, ומכירה פומבית של נכסי החייב. כל הכספים ירוכזו בקופת הנשייה, והממונה ידאג לטפל בתשלומים לנושים (זה מתקיים בסוף ההליך).

השאיפה היא לקבל בסוף ההליך הפטר חובות, שמשמעותו מחיקת יתרת החובות. חשוב לדעת כי לא ניתן לקבל הפטר על כל סוג של חוב, וגם כאשר ניתן ההפטר זה רק לאחר שמוצו כל מאמצי הגבייה.

היתרונות של ההליך הם עצירת הליכי הגבייה ועצירת צבירת הריבית, ולבסוף מחיקת חובות. החסרונות הן הסדר קשה ופולשני, הנמשך תקופה ארוכה וכולל הגבלות רבות.

אנו מדגישים כי חשוב להבין את ההליך לעומקו, ולא מומלץ להגיש בקשת לפתיחת הליכי חדלות פירעון ללא ייעוץ מקדים של עורך דין חדלות פירעון, וללא ליווי אישי בהגשת הבקשה.

עורך דין לפשיטת רגל בתל אביב

עורכי דין פשיטת רגל

כאמור, עורכי דין פשיטת רגל, שולטים היטב בכל הסוגיות הקשורות לחוק חדלות פירעון. ואיננו מדברים אך ורק על חדלות פירעון של יחיד, אלא גם חדלות פירעון חברה בעמ.

אך בתור עורכי דין העוסקים בפשיטת רגל, אנו גם יודעים כי זהו לא תמיד ההליך האידאלי. חשוב להדגיש כי ישנן אפשרויות אחרות להסדרת חובות, וכדאי לחתור להסדר ישירות מול הגורמים להם את חייבים כסף.

אנו מדברים על הסדר נושים בחדלות פירעון, זוהי הזדמנות של שני הצדדים לחתור להסדר שיחסוך את הליך חדלות הפירעון. כמובן שכל צד חושב על האינטרסים הכלכליים שלו, אך בהחלט יתכן גם החייב וגם הנושים ימצאו תועלת בהסדר נושים.

אך לא תמיד זהו המקרה, וישנם גם מקרים בהם הנושים יוזמים הליך חדלות פירעון כנגד החייב. כלומר הם אלו המגישים את הבקשה לפתיחת הליכים.

עורכי דין פשיטת רגל

עורך דין לפשיטת רגל בתל אביב

אם נשארתם קצת מבולבלים, זה לא מפתיע. חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי הוא חוק ארוך במיוחד. התייעצו עם עורך דין לפשיטת רגל בתל אביב עופר מצליח. אין צורך שתנסו להבין את החוק ואת המשמעויות הרלוונטיות עבורכם על סמך חיפושים באינטרנט, מוטב לקבל ייעוץ אישי במשרדינו.

עורך דין חובות עופר מצליח הוא בעל ניסיון בליווי חייבים בדרך אל חיים חופשיים מחובות. הדרך להצלחה היא מציאת פתרונות בהתאמה אישית לכל חייב. במשרדינו מטפלים בהסדרי חובות בהוצאה לפועל, ביטול הגבלות בבנק, ביטול עיקולים, עיקול חשבון בנק הוצאה לפועל וכל מה שנדרש על מנת להחזיר לכם את השליטה בחיים.

מחפשים פתרונות למחיקת חובות? עקבו אחרינו גם בפייסבוק. 

 

"עורך

עו"ד עופר מצליח

עו"ד עופר מצליח, בוגר משפטים LL.B של המסלול האקדמי המכללה למנהל ומגשר מוסמך. טיפל במאות תיקי חדלות פירעון - פשיטת רגל והוביל חייבים רבים להפטר מחובות.

אל תתייאשו! יש פתרון לחובות!
הצלחנו למחוק חובות למאות לקוחות מרוצים.
הסדר חובות יעיל - תשלום רק לאחר הצלחה!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

*בכפוף לבדיקת התאמה

מאמרים

עורכי דין פשיטת רגל
יצירת קשר
אל תתייאשו! יש פתרון לחובות!
הצלחנו למחוק חובות למאות לקוחות מרוצים.
הסדר חובות יעיל - תשלום רק לאחר הצלחה!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

*בכפוף לבדיקת התאמה
עו"ד עופר מצליח
אל תתייאשו! יש פתרון לחובות!
הצלחנו למחוק חובות למאות לקוחות מרוצים.
הסדר חובות יעיל - תשלום רק לאחר הצלחה!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתיחה
אני כאן לרשותך..
Scan the code
היי,
שמי עופר מצליח,
יש לי ניסיון מוכח בייצוג לקוחות במצבים מורכבים של חובות, עיקולים וחדלות פירעון.
אני כאן כדי להקשיב לך ולעזור לך למצוא את הדרך הנכונה עבורך.