פתרונות למחיקת חובות

החיפוש אחר פתרונות למחיקת חובות הוא העיסוק של כל מי שנמצא עמוק בחובות, ושואל את עצמו מהיכן אביא את הכסף לסגור את החובות. לא אחת אנו נתקלים בכל מיני נותני שירותים המבטיחים מחיקת חובות ב 24 שעות או כל מיני הבטחות חסרות בסיס. אנו מעדיפים להשתמש במושג הסדרי חובות, מכיוון שהם מתארים בצורה נכונה יותר את האפשרויות העומדות בפניכם.

ניתן להגיע להסדרים שיש בהם גם אלמנטים של מחיקת חובות, אך אף אחד לא יוותר לכם סתם כך על חוב. במאמר זה נדבר על מחיקת חובות בהוצאה לפועל, מחיקת חובות ללא פשיטת רגל וכל האפשרויות העמודות בפניכם.

שימו לב כי אין באפשרותנו לבחון כל תרחיש אפשרי במאמר אחד, ולכן מוטב לחפש פתרונות למחיקת חובות יחדיו עם עורך דין לחובות הבוחן את המקרה האישי שלכם ומגבש אסטרטגיית פעולה. לצורך כל תוכלו לפנות אל עו"ד מומלץ בתל אביב למחיקת חובות, מעבר לזה המידע המוצג כאן הוא רק לצורך ידע כללי.

מחיקת חובות ללא פשיטת רגל

מחיקת חובות בהוצאה לפועל

אם יש לכם תיקים בהוצאה לפועל, לא קיים שום הליך של מחיקת חובות בהוצאה לפועל. בעבר היה הליך במסגרתו ניתן היה להגיש בקשת הפטר למוגבל באמצעים, אך מאז החלת חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי ההליך בוטל. לקריאה נוספת בנושא חדלות פירעון החוק החדש.

מחיקת חובות בהוצאה לפועל יכולה להתבצע במסגרת הליך אחד בלבד והוא הליך חדלות פירעון. אך חשוב להבהיר כי הליך חדלות פירעון הוא אינו הליך המשמש למחיקת חובות, אלא הליך שנועד לאזן בין הצורך לאפשר לחייב להתחיל מחדש את חייו הכלכלים, לבין הצורך לגבות את החוב.

ההליך נוקט בכל האמצעים על מנת למקסם את גביית החוב, אך מנגד מכיר גם ביכולות המוגבלות של החייב. ולכן בסופו של דבר, יגיע השלב בו יינתן הפטר חובות. זאת מתוך הבנה שמוצו כל אפשרויות הגביה, כולל מימוש נכסיו של החייב. כך שלחייב אין יותר מה לתת.

במקרים מסוימים אנו ממליצים ללקוחותינו להגיש בקשה לחדלות פירעון, אך זאת רק לאחר ניתוח מעמיק של המקרה. ישנם חובות שלא ניתן לקבל עליהם הפטר, וההליך אינו מתאים לחובות שלא נצברו בתום לב. כמו כן יש לקחת בחשבון כי זהו הליך ארוך, ובמהלכו מוטלות מגבלות רבות על החייב.

להליך זה יש יתרונות ויש חסרונות, התייעצו עם עורך דין חדלות פירעון על מנת לשקול את כדאיות ההליך עבורכם.

מחיקת חובות ללא פשיטת רגל

עוד מומלץ בתל אביב למחיקת חובות

לאור החסרונות הרבים של הליך פשיטת רגל נשאלת השאלה האם ישנה דרך לבצע מחיקת חובות ללא פשיטת רגל. במידה ואפשר, בהחלט מומלץ לנסות להסדיר את החוב ללא פשיטת רגל. כך ניתן יהיה להימנע מהתהליך הארוך, מהמגבלות ומהכתם שיישאר על דירוג האשראי שלכם.

גם הנושים אינם מתלהבים מהליך חדלות פירעון. ההליך יכול להימשך 4 שנים, ומי ירצה לחכות 4 שנים על מנת לקבל את כספו בחזרה. ויתר על כן, הם לא יקבלו את מלוא כספם. קופת הנשייה תתחלק בין נושים שונים, וסכום הכסף שיש בה לעולם לא מכסה את החוב במלואו. כך שבסופו של דבר יתרת החוב תמחק.

מסיבה זו גם לנושים ישנו אינטרס לחפש הסדר, ובנסיבות מסוימות הם מסכימים לוותר על חלק מהחוב. וזוהי ההזדמנות שלכם למצוא פתרון מחיקת חובות ללא פשיטת רגל.

למעשה גם הרשויות מעדיפות הסדר נושים, ולכן כאשר מגישים בקשה לחדלות פירעון של יחיד, ההוצאה לפועל תנסה להביא את הצדדים לגיבוש הסדר נושים בחדלות פירעון. כך ניתן להפחית את העומס על ההוצאה לפועל.

בעזרת עו“ד חובות במרכז תוכלו לנהל משא ומתן עם הנושים, ולגבש הסדר חובות. לא תמיד זה מצליח, אך עורך דין מנוסה יודע למפות את מפת האינטרסים ההדדיים ולנהל משא ומתן מוצלח. בסופו של דבר כל צד עושה את שיקוליו, והנושים עשויים להסכים לוותר על חלק מהחוב, אם לפחות יקבלו משהו ביד באופן מיידי.

פתרונות למחיקת חובות

פתרונות למחיקת חובות

מחפשים פתרונות למחיקת חובות?  אין פתרונות קסם, אבל ישנם ערוצי פעולה שאפשר לפעול בהם, ובמסגרתם תיתכן מחיקה של חלק מהחוב. אבל כפי שאמרנו בהתחלה, עליכם לחשוב על הסדרי חוב, ולא על פתרונות קסמים.

אנו מזמינים אתכם לפנות למשרדינו, עורך הדין עופר מצליח מביא איתו ניסיון רב בהסדרי חובות וגביית חובות. יש לנו ניסיון רב בהסדרת חובות מול רשויות מקומיות, הסדר חוב מול בנק או כל גוף אחר לו אתם חייבים כסף.

עו"ד מומלץ בתל אביב למחיקת חובות

עורך דין לענייני חובות כספיים עופר מצליח עומד לשירותכם ויודע כיצד לסייע לכם לסגור את החוב. אחד היתרונות של משרדינו הוא הניסיון של עורך הדין מצליח בהליכי גישור.  משא ומתן מוצלח הוא הסוד להסדרי חובות אופטימליים, והניסיון בגישור הוא בהחלט כלי חשוב. אנו יכולים לתמוך בכך במגוון הליכים לרבות התנגדות לביצוע שטר, ביטול עיקול בהוצאה לפועל ועוד.

בגוגל מפות תוכלו למצוא הוראות הגעה למשרדינו.

 

פתרונות למחיקת חובות
"עורך

עו"ד עופר מצליח

עו"ד עופר מצליח, בוגר משפטים LL.B של המסלול האקדמי המכללה למנהל ומגשר מוסמך. טיפל במאות תיקי חדלות פירעון - פשיטת רגל והוביל חייבים רבים להפטר מחובות.

5/5
יצירת קשר
לינוי טל
לינוי טל
30/07/2023
עורך דין מקצועי, בעל ידע עצום, מגיב במהירות, סובלני, טוב לב, אמין, חותר להצלחה, לא תצטערו אם תקחו את שירותיו!!
א.
א.
23/07/2023
עופר מצליח עורך דין מקצועי,אמין,סובלני,חושב מחוץ לקופסה. זמין אליך כל היום. ועושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. בדיוק מה שהייתי צריך. יש לו ידע רב בנושאים בהם הוא מייצג,לרבות לשון הרע. הוצאה לפועל ועוד. אני חייב לו המון תודה.
טליה בר
טליה בר
03/07/2023
התקשרתי לעו"ד עופר מצליח לקבל יעוץ ראשוני בטלפון והתרשמתי מאוד מהגישה, מהידע והמקצועיות. הבין מהר מאוד את הבעיה ונתן פתרונות מצוינים, ברורים ופרקטיים. תודה רבה עו"ד עופר על היחס, הסבלנות והאכפתיות בעת צרה. לא נעים להגיע לסיטואציות כאלה בחיים, אבל לפעמים אין ברירה ומזל שיש את עו"ד עופר שם. תודה רבה, הלוואי שלא אזדקק יותר לשירותך, אבל במידה וכן, אני יודעת שיש לאן לפנות.
יוסי בנישו
יוסי בנישו
25/06/2023
עופר אדם מאד נחמד ואמין מדבר בגובה העיניים מקצועי ביותר ואפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, לי אישית עזר מאד בהליך קבלת ההפטר ממליץ מאד
yogev H
yogev H
17/05/2023
אלוף! שירות ומענה עשר מעשר, טיפל לי בתיק לא פשוט בחודש אחד סגר את הכל על המינימום האפשרי. בקיצור מקצוען.
Bar Cohen
Bar Cohen
10/04/2023
עורך דין מצויין מלווה ועוזר בדרכי נועם, מרגיע ומסייע!! בעל סבלנות והסברה ברמה גבוה, יחס אדיב ואישי. הגעתי אליו במקרה, ללא היכרות מוקדמת/ קריאת ביקורות ואני מברכת על כך שהתייעצתי איתו! ללא ספק לקחת את שירותיו, אין הרבה עו״ד כאלו!! תודה רבה על הכל, בכל שירות שאזדקק אפנה אליך שוב!
Lat Vinayb
Lat Vinayb
29/03/2023
התקשרתי לעופר בעקבות הביקורות כאן, היה מאוד סבלני בטלפון ענה על כל השאלות, הזמין אותי לשיחת ייעוץ בחינם. בשיחת הייעוץ ענה על שאלותיי ביושר אדיבות וסבלנות רבה. פרס לפניי כמה אפשרויות פעולה , חדלון פרעון , הסדר נושים ואפילו להמשיך לקיים את העסק תוך כדי .מוכרח לומר שלא ציפיתי יחס ושירות כזה אדיב ללא כל תמורה. נתן לי מחירים הגונים על כל אפשרות שאבחר בהמשך. מקווה להיחלץ מן המצב ושלא איזדקק לשירותיו , אך אם כן אין ספק שאבחר בעופר ללא כל מחשבה שנייה. ממליץ בחום לפנות לעופר. י.ט
בר אדדי
בר אדדי
24/02/2023
ממליצה בחום על עורך הדין עופר מצליח. עורך דין מקצועי, אמין, ישר והגון! קידם במהירות את פנייתנו, נתן לנו מידע והכוונה, היה זמין לנו ונתן לנו שירות מצויין.
Sophia Razon
Sophia Razon
08/02/2023
עופר נחמד, קשוב, מקצועי... הוא נתן לי הסברים ברורים על הכל, עם הרצון האמיתי לעזור לפני הכל.
הוד מורריו
הוד מורריו
02/01/2023
אלוף מטפל בדברים בזמן דואג ומביא את התוצאות הטובות ביותר לא סתם השם משפחה שלו זה מצליח מודה לו על השירות 🙏

מאמרים

יצירת קשר
נקלעתם לחובות?
הסדרי חוב על בסיס תוצאה בלבד
תשלום רק לאחר הסדר החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?