הוצאה לפועל עורך דין

הוצאה לפועל עורך דין – טיפול בהוצאה לפועל דורש עורך דין הבקיא בכל החקיקה, הנהלים ואופן ההתנהלות של ההוצאה לפועל. עורך דין העוסק בנושאי הוצאה לפועל יכול לסייע בסוגיות שונות הקשורות בדרך כלל לחובות כספיים.

ההוצאה לפועל היא הגוף המופקד על מימוש ואכיפת הליכים אזרחיים. למשל במקרה של פסק דין המחייב אדם לשלם לאדם אחר או גוף כלשהו סכום כסף, במקרה של קנסות שלא שולמו או כל מיני סוגים של מסמכים מחייבים אחרים.

בעצם אנו מדברים כאן על מטבע עם שני צדדים. מצד אחד יש לנו את הזוכה, כלומר האדם לו חייבים כסף. ומצד שני יש לנו את החייב, זה שעליו לשלם את סכום הכסף. שני הצדדים עשויים להזדקק לסיוע משפטי.

כאשר אתם בצד של הזוכים, למשל יש לכם שייק שחזר או פסק דין לטובתכם, אל תחשבו שההוצאה לפועל מייד תקדיש לכך את כל המשאבים ותעשה את כל המאמצים לגבות את הכסף. זהו גוף בירוקרטי הפועל באטיות ועל פי נהלים מסודרים. זה קל מאוד לפתוח תיק הוצאה לפועל, אך טיפול בהוצאה לפועל דורש הגשת בקשת לצורך קידום התיק. כלומר עליכם להיות אקטיביים בתהליך, ולכן הפתרון המתבקש הוא עורך דין מתמחה להוצאה לפועל בתל אביב.

ואם אתם בצד של החייב, גם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין הוצאה לפועל. אולי דרישת החוב אינה מוצדקת, ואתם רוצים להגיש התנגדות (כמו למשל במקרה של כישלון תמורה). ואולי היא מוצדקת, אך עדיין אין לכם את האמצעים לשלם את החוב ואתם צריכים הסדרי חובות, הסרת עיקולים וטיפול בכל הליכי ההוצאה לפועל.

טיפול בהוצאה לפועל

הוצאה לפועל עורך דין

עורך דין מתמחה להוצאה לפועל בתל אביב מעניק את שירותיו לזוכים וחייבים, כל צד מתמודד עם סוגיות ייחודיות, סוגיות הדורשות הגשת בקשות שונות על מנת להשיג את מטרותיו.

מבחינתם של החייבים, הם צפויים לקבל דרישת תשלום בכתב מההוצאה לפועל. דרישת התשלום תקבע עבורם את הסכום ואת המועד לתשלום. לא ניתן להתעלם מדרישות תשלום של ההוצאה לפועל, לצערנו הן לא ייעלמו. במידה ולא תשלמו את החוב במועד, ההוצאה לפועל תתחיל בהליכי גבייה הכוללים עיקולים ומגבלות שונות אשר יקשו עליכם. זהו ממש לא מצב נעים, לא מבחינה כלכלית ולא מבחינה נפשית.

עו“ד הוצאה לפועל קודם יבדוק אתכם האם דרישת התשלום אכן מוצדקת. ישנם מקרים בהם דרישות אינן מוצדקות. אלו יכולים להיות מקרים של שייקים גנובים שבהם מישהו השתמש, מקרים בהם מדובר בכישלון תמורה או אולי יש ברשותכם פסק דין של בית משפט המבטל את דרישת התשלום. במקרים אלו עורך הדין יגיש התנגדות מנומקת באמצעות הטפסים הרלוונטיים.

במידה ודרישת החוב מוצדקת, אך אין בידיכם את האמצעים לסגור את החוב, יש להגיע להסדר. הסדרי חובות יכולים לכלול פריסת החוב לתשלומים, הסדרים ישירות מול הנושים, איחוד תיקים או הליך חדלות פירעון. כל הליך מתאים למקרה אחר, עורך דין להסדרי חובות צריך לבחון את היקף החובות, סוג החובות, היכולות הכלכליות שלכם ופרטים נוספים על מנת להחליט מהי האסטרטגיה המתאימה עבורכם.

עורך דין מתמחה להוצאה לפועל בתל אביב

טיפול בהוצאה לפועל

גם זוכים זקוקים לעורך דין טיפול בהוצאה לפועל. למשל אם יש לכם פסק דין של בית משפט, ובו נקבע כי על פלוני לשלם לכם סכום כסף, אך למרות זאת אינו משלם – עליכם לפתוח תיק הוצאה לפועל.
במסגרת ההוצאה לפועל ישנם הליכים שונים אשר נועדו לסייע לכם לגבות את החובות, אך הסיטואציות עשויות להיות מורכבות למדי. זה לא מספיק סתם לפתוח תיק בהוצאה לפועל, צריך כל הזמן להפעיל לחץ ולהגיש בקשות המקדמות את התיק. למשל במקרים מסוימים ניתן לבקש מההוצאה לפועל להוציא צו עיכוב יציאה מהארץ כנגד החייב. היתרון של עורך דין מתמחה להוצאה לפועל בתל אביב הוא ההכרות שלו עם כל ההליכים השונים ואופן התנהלות המערכת. הוא יכול לסייע לכם לגבות את החוב במהירות.

הוצאה לפועל עורך דין

שימו לב כי לא תמיד ההוצאה לפועל היא הערוץ המתאים ביותר לצורך סגירת החוב. ישנם מקרים בהם עורך הדין יסייע לכם בעת ניהול משא ומתן מול החייבים. צריך להבין כל בכל מקרה יש מורכבות. למשל לעתים ישנם חובות גדולים אשר יכולים לגרום למי שחייב לכם כסף לפנות להליכי חדלות פירעון. לא תמיד זה כדאי עבורכם, מכיוון שהתהליך הוא ארוך וסביר להניח כי לא תקבלו את מלוא הסכום. לכן יתכן כי תעדיפו לנהל מולו משא ומתן, ואף לוותר על חלק מהסכום. אך מנגד ישנם מקרים בהם אתם תרצו להגיש בקשת נושה לחדלות פירעון. בשורה התחתונה יש לבחון כל מקרה לגופו.
עורך דין מתמחה להוצאה לפועל בתל אביב

לא משנה באיזה צד של המתרס אתם נמצאים, זוכים או חייבים, ככל הנראה תצטרכו את העזרה של עורך דין חובות. משרד עורכי דין עופר מצליח מעניק לכם את כל השירותים המשפטיים הקשורים להוצאה לפועל וחובות. במסגרת השירותים אנו מטפלים בהגשת בקשה לפתיחת הליכי חדלות פירעון, הסדרי חובות בהוצאה לפועל, תביעות חוב בהליך חדלות פירעון, התנגדות לביצוע שטר, ביטול עיקולים ועוד מגוון הליכים משפטיים.

הוצאה לפועל עורך דין – הוראות הגעה למשרדינו

 

 

"עורך

עו"ד עופר מצליח

עו"ד עופר מצליח, בוגר משפטים LL.B של המסלול האקדמי המכללה למנהל ומגשר מוסמך. טיפל במאות תיקי חדלות פירעון - פשיטת רגל והוביל חייבים רבים להפטר מחובות.

אל תתייאשו! יש פתרון לחובות!
הצלחנו למחוק חובות למאות לקוחות מרוצים.
הסדר חובות יעיל - תשלום רק לאחר הצלחה!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

*בכפוף לבדיקת התאמה

מאמרים

הוצאה לפועל עורך דין
יצירת קשר
אל תתייאשו! יש פתרון לחובות!
הצלחנו למחוק חובות למאות לקוחות מרוצים.
הסדר חובות יעיל - תשלום רק לאחר הצלחה!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

*בכפוף לבדיקת התאמה
עו"ד עופר מצליח
אל תתייאשו! יש פתרון לחובות!
הצלחנו למחוק חובות למאות לקוחות מרוצים.
הסדר חובות יעיל - תשלום רק לאחר הצלחה!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתיחה
אני כאן לרשותך..
Scan the code
היי,
שמי עופר מצליח,
יש לי ניסיון מוכח בייצוג לקוחות במצבים מורכבים של חובות, עיקולים וחדלות פירעון.
אני כאן כדי להקשיב לך ולעזור לך למצוא את הדרך הנכונה עבורך.