המלצה על עורך דין לטיפול בחובות

רבים מבקשים המלצה על עורך דין לטיפול בחובות, והאמת שזהו הצעד הנכון לעשות. בנסיבות שונות אנשים נקלעים לחובות, וכאשר אנו אומרים חובות איננו מתכוונים לחוב בודד הנמצא תחת שליטה. אנו מדברים על מצב בו אינכם יכולים לעמוד בתשלומים, וכל החוב הולך ותופח והנושים פותחים בהליכי הוצאה לפועל. וכאשר כל המשאבים שלכם מתבזבזים על ניסיונות לסגור את החוב, אתם בקלות עלולים להיקלע לחובות נוספים. כאשר העניינים יוצאים משליטה זה לא נעים. יש לכך השלכות רבות, גם במישור האישי והלחץ הנפשי הכרוך בכך וגם המגבלות השונות אשר כוללות עיקולים, צו איסור יציאה מהארץ ועוד.

אך גם כאשר המצב קשה עדיין ישנם הליכים שונים בעזרתם תוכלו להתמודד עם החוב. אדם הנמצא בחובות לא תמיד מודע לכל ההליכים הקיימים, ואם הוא שמע עליהם הוא עדיין אינו מבין את כל המשמעויות וההשלכות שלהם. לכן ישנו ערך רב בפנייה ל עורך דין מומחה לחובות.

עורך דין חובות יכול לנתח את המצב. לבחון את נסיבות היווצרות החובות, היקף החובות, המשאבים העומדים לרשותכם אל מול אפשרויות הפעולה השונות הקיימות בחוק. עורך דין לחובות יכול לעזור לכם בהליכים שונים כמו פתיחת תיקי חדלות פירעון, ניהול משא ומתן מול נושים, איחוד חובות והסדרי הוצאה לפועל, ביטול עיקול חשבון בנק בהוצאה לפועל ועוד. אך חשוב לחפש המלצה על עורך דין לטיפול בחובות.

משא ומתן מול נושים

לא כל חוב צריך להגיע לתביעות משפטיות והליכי גבייה בהוצאה לפועל, במקרים רבים ניתן להגיע להסדר מול הנושים. היתרון של זה הוא בעיקר האפשרות להימנע מסנקציות המתלוות להליכי הגבייה והעלויות הנוספות של ההליכים המשפטיים. אך מצד שני לא תמיד ניתן להגיע להסדר מול נושים, ויש לבדוק את הנסיבות.

הנושים גם אינם מחויבים להגיע אתכם להסדר, הם יכולים לפעול בערוצים המשפטיים המקובלים על מנת לגבות את החוב. לכן ישנה חשיבות גדולה לניהול משא ומתן מול נושים באמצעות עורך דין חובות אשר יצליח להגיע איתם להסדר. מצד אחד הסדר השומר על האינטרסים שלכם, אך גם מסייע לנושים לקבל בחזרה את החוב. אם הנושים יראו כי אינכם מנסים להתחמק מהחוב ואתם באמת עושים את כל המאמצים לסגור אותו, הם עשויים להתגמש וללכת לקראתכם. הרבה מזה תלוי ביכולת האישית של עורך הדין לנהל עבורכם משא ומתן.

משא ומתן מול נושים

תיקי חדלות פירעון

ישנן אפשרויות שונות להתמודדות עם חובות. פתיחת תיקי חדלות פירעון, כלומר הליך פשיטת רגל, הוא אחד ההליכים האפשריים ובסופו יתכן הפטר חובות (לא עבור כל חוב). אך בחירת אופן הפעולה דורשת ניתוח מעמיק של הנסיבות, זוהי לא בהכרח הדרך המומלצת עבורכם – לכן תמיד חשוב להתייעץ עם עורך דין מומחה לתיקי חדלות פירעון בטרם פותחים בהליך.

הליך חדלות פירעון הוא אינו ערוץ התחמקות מתשלום חובות ולכן ישנה משקל משמעותי לנסיבות היווצרות החוב. החוק מבקש להושיט גלגל הצלה עבור מי שנקלע לחובות בתום לב ולא עבור מי שעבורו פשיטת רגל היא אמצעי להתחמק מחובות. במסגרת זאת הליך הגשת הבקשה כולל גם תצהיר בו אתם מגוללים את נסיבות היווצרות החוב ומציגים את המסמכים המוכיחים זאת. הממונה על חדלות פירעון, או רשם ההוצאה לפועל במקרה של חובות קטנים, עשויים לדחות את הבקשה במידה ויאמינו כי אין בה תום לב.

כניסה להליך חדלות פירעון היא גם מחויבות גדולה מצידכם לעמוד בתנאיו ולשתף פעולה עם הממונה על חדלות פירעון, זה כולל הגשת דוחות חודשיים ועמידה בצו תשלומים חודשי.

תיקי חדלות פירעון

ביטול עיקול חשבון בנק בהוצאה לפועל

רשות האכיפה והגבייה משתמשת בכלים שונים על מנת להפעיל לחץ על החייב ועל מנת לגבות את החוב, אחד מהם הוא עיקול חשבון בנק. אם אתם נמצאים במצב זה, עורך דין חובות יכול לסייע לכם ב ביטול עיקול חשבון בנק בהוצאה לפועל.

עיקול חשבון הבנק אינו נעשה בצורה שרירותית. בטרם העיקול החייב מקבל התרעה וחלון זמן להסדיר את החוב בטרם יעוקל חשבון הבנק.לרשותו של החייב 20 יום לצורך סגירת החוב. במידה ולא נסגר החוב ההוצאה לפועל תודיע לבנק שהחשבון נמצא בתהליכי עיקול. על הבנק להעביר להוצאה לפועל מידע על החשבון והתנועות בו, ולאחר 10 ימים העיקול יכנס לתוקף. החל מרגע זה בעל החשבון לא יכול לבצע שום פעולה בחשבון.

ומה קורה לאחר העיקול? זה כבר תלוי בנסיבות, אך בהחלט יתכן שכספי החשבון יועברו לנושה.

ביטול עיקול חשבון בנק בהוצאה לפועל

המלצה על עורך דין לטיפול בחובות

מחפשים המלצה על עורך דין לטיפול בחובות? זקוקים לביטול עיקול חשבון בנק בהוצאה לפועל? חשוב שזה יהיה עורך דין המנוסה בתחום זה ובעל ניסיון בעבודה מול ההוצאה לפועל, הממונה על חדלות פירעון, הבנקים וכל הגופים המעורבים. עורך דין מחיקת חובות מנוסה בכל ההליכים, מכיר את החקיקה ויודע לנהל משא ומתן מול נושים ובנקים.
לכל אדם מצב כלכלי שונה ועורך הדין בוחן את המצב ובהתאם לכך ימליץ על אפשרויות הפעולה ויסייע לכם לקדם אותם בצורה הנכונה. אפשר לצאת מחובות ועורך דין יסייע לכם לעשות זאת בצורה היעילה ביותר.

המלצה על עורך דין לטיפול בחובות

הוראות הגעה למשרדינו בגוגל מפות

 

המלצה על עורך דין לטיפול בחובות
"עורך

עו"ד עופר מצליח

עו"ד עופר מצליח, בוגר משפטים LL.B של המסלול האקדמי המכללה למנהל ומגשר מוסמך. טיפל במאות תיקי חדלות פירעון - פשיטת רגל והוביל חייבים רבים להפטר מחובות.

5/5
יצירת קשר
לינוי טל
לינוי טל
30/07/2023
עורך דין מקצועי, בעל ידע עצום, מגיב במהירות, סובלני, טוב לב, אמין, חותר להצלחה, לא תצטערו אם תקחו את שירותיו!!
א.
א.
23/07/2023
עופר מצליח עורך דין מקצועי,אמין,סובלני,חושב מחוץ לקופסה. זמין אליך כל היום. ועושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. בדיוק מה שהייתי צריך. יש לו ידע רב בנושאים בהם הוא מייצג,לרבות לשון הרע. הוצאה לפועל ועוד. אני חייב לו המון תודה.
טליה בר
טליה בר
03/07/2023
התקשרתי לעו"ד עופר מצליח לקבל יעוץ ראשוני בטלפון והתרשמתי מאוד מהגישה, מהידע והמקצועיות. הבין מהר מאוד את הבעיה ונתן פתרונות מצוינים, ברורים ופרקטיים. תודה רבה עו"ד עופר על היחס, הסבלנות והאכפתיות בעת צרה. לא נעים להגיע לסיטואציות כאלה בחיים, אבל לפעמים אין ברירה ומזל שיש את עו"ד עופר שם. תודה רבה, הלוואי שלא אזדקק יותר לשירותך, אבל במידה וכן, אני יודעת שיש לאן לפנות.
יוסי בנישו
יוסי בנישו
25/06/2023
עופר אדם מאד נחמד ואמין מדבר בגובה העיניים מקצועי ביותר ואפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, לי אישית עזר מאד בהליך קבלת ההפטר ממליץ מאד
yogev H
yogev H
17/05/2023
אלוף! שירות ומענה עשר מעשר, טיפל לי בתיק לא פשוט בחודש אחד סגר את הכל על המינימום האפשרי. בקיצור מקצוען.
Bar Cohen
Bar Cohen
10/04/2023
עורך דין מצויין מלווה ועוזר בדרכי נועם, מרגיע ומסייע!! בעל סבלנות והסברה ברמה גבוה, יחס אדיב ואישי. הגעתי אליו במקרה, ללא היכרות מוקדמת/ קריאת ביקורות ואני מברכת על כך שהתייעצתי איתו! ללא ספק לקחת את שירותיו, אין הרבה עו״ד כאלו!! תודה רבה על הכל, בכל שירות שאזדקק אפנה אליך שוב!
Lat Vinayb
Lat Vinayb
29/03/2023
התקשרתי לעופר בעקבות הביקורות כאן, היה מאוד סבלני בטלפון ענה על כל השאלות, הזמין אותי לשיחת ייעוץ בחינם. בשיחת הייעוץ ענה על שאלותיי ביושר אדיבות וסבלנות רבה. פרס לפניי כמה אפשרויות פעולה , חדלון פרעון , הסדר נושים ואפילו להמשיך לקיים את העסק תוך כדי .מוכרח לומר שלא ציפיתי יחס ושירות כזה אדיב ללא כל תמורה. נתן לי מחירים הגונים על כל אפשרות שאבחר בהמשך. מקווה להיחלץ מן המצב ושלא איזדקק לשירותיו , אך אם כן אין ספק שאבחר בעופר ללא כל מחשבה שנייה. ממליץ בחום לפנות לעופר. י.ט
בר אדדי
בר אדדי
24/02/2023
ממליצה בחום על עורך הדין עופר מצליח. עורך דין מקצועי, אמין, ישר והגון! קידם במהירות את פנייתנו, נתן לנו מידע והכוונה, היה זמין לנו ונתן לנו שירות מצויין.
Sophia Razon
Sophia Razon
08/02/2023
עופר נחמד, קשוב, מקצועי... הוא נתן לי הסברים ברורים על הכל, עם הרצון האמיתי לעזור לפני הכל.
הוד מורריו
הוד מורריו
02/01/2023
אלוף מטפל בדברים בזמן דואג ומביא את התוצאות הטובות ביותר לא סתם השם משפחה שלו זה מצליח מודה לו על השירות 🙏

מאמרים

יצירת קשר
נקלעתם לחובות?
הסדרי חוב על בסיס תוצאה בלבד
תשלום רק לאחר הסדר החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?