עו“ד מומלץ מתל אביב לחדלות פירעון

חושבים שתוכלו להסתדר ללא עו“ד מומלץ מתל אביב לחדלות פירעון? הרי בסך הכל יש למלא כמה טפסים, לשלם אגרת פשיטת רגל ושלום על ישראל… האמת שהדברים קצת יותר מורכבים מכך וממש לא כדאי לוותר על שירותיו של עורך דין בעל ניסיון בתחום הליכי חדלות פירעון, חובות והוצאה לפועל.

חובות כספיים כבדים הם לא דבר שקל להתמודד איתו. הליך חדלות פירעון יכול להיות אפשרות עבור מי שאינו מצליח לכסות את החובות שלו, אך אל תמהרו למלא טופס בקשה לחדלות פירעון ללא התייעצות עם עורך דין חדלות פירעון מומלץ. יש לכך סיבות רבות, למשל:

  • ישנן דרכים שונות להתמודד עם חובות, כמו למשל איחוד תיקים או הסדר חובות ישירות מול הנושים. לא בטוח שזהו הפתרון המתאים עבור המקרה שלכם. כמו כן כדאי להיות מודעים לכך שישנם חובות שלא נכללים בפשיטת רגל, כלומר לא חל עליהם הפטר חובות.
  • ישנו משקל רב לנסיבות שבהן נקלעתם לחובות. חוק חדלות פירעון שם דגש גדול על הנסיבות להיווצרות החוב וחשוב לדעת לנסח תצהיר המגולל את נסיבות היווצרות החוב בצורה ברורה.
  • כל טעות במילוי הטפסים, או מחסור בטפסים, עלול לגרום לעיכוב בתהליכים. במקרה שיש לכם חובות, בוודאי שתרצו לייעל את ההליכים.
  • עורך דין מומלץ מתל אביב לחדלות פירעון יכול לסייע לכם להשיג את התנאים הטובים ביותר. בין אם מדובר בצו תשלומים או משהו אחר, עורך הדין תמיד נלחם עבורכם.

טופס בקשה לחדלות פירעון

טופס בקשה לחדלות פירעון ניתן להוריד מהאתר של הממונה על חדלות פירעון. אך כמובן שהגשת הבקשה אינה מסתכמת בהגשת טופס בודד. יש לצרף גם כתב התחייבות וכתב ויתור סודיות ועוד רשימה ארוכה של מסמכים ואסמכתאות המאשרים את מה שמילאתם בטופס.

כתוב ויתור סודיות – ההצהרה המאפשרת לממונה על חדלות פירעון לקבל את המידע הרלוונטי ביחס למסמכים, רכוש ומידע לצורך תהליך חדלות הפירעון והשיקום הכלכלי. יש לאמת את המסמך באמצעות עורך דין.

כתב התחייבות – הליך פשיטת רגל הוא הליך רציני הדורש מחויבות ושיתוף פעולה. לכן החייב נדרש לחתום על טופס בו הוא מצהיר על נכונותו למלא אחר כל הוראות תנאי הצו לכשיינתן.

שימו לב שמדובר כאן בחדלות פירעון של יחיד ומצב בו הבקשה מוגשת על ידי החייב. עבור נושה הרוצה לפתוח בהליך קיים הליך שונה.

מלבד אלו ישנו צורך בתצהיר אישי המגולל את נסיבות היווצרות החוב ועוד מסמכים רבים המגבים את המידע שהוזן לטופס. כמו כן יש לשלם אגרת פשיטת רגל.

טופס בקשה לחדלות פירעון מחולק לכמה חלקים ועבור כל אחד מהם נדרשים מסמכים שונים:

חלק א – מסמכים אישיים.

חלק ב – מסמכים לגבי הכנסות מעיסוק.

חלק ג – מסמכים להכנסות שלא מעיסוק.

חלק ד – מסמכים בנוגע להוצאות אישיות.

חלק ה – מסמכים בנוגע לחובות.

חלק ו – פירוט נכסים בישראל ומעבר לים.

חלק ז – תצהיר הסתבכות (אין צורך במסמכים).

הערות: אם אינכם נעזרים בעורך דין חשוב מאוד שתקראו בעיון את כל ההוראות של מילוי הטופס. למשל ישנם מסמכים ושדות אשר אינם רלוונטיים עבור המקרה שלכם.

את המסמכים יש לסרוק ולקבץ כל קבוצת מסמכים, בהתאם לחלוקה שהזכרנו למעלה, בקובץ אחד בפורמט PDF.

טופס בקשה לחדלות פירעון

אגרת פשיטת רגל

נכון לשנת 2021 אגרת פשיטת רגל (אגרת הגשת בקשת חייב יחיד לצו לפתיחת הליכים, המוגשת לממונה או להוצאה לפועל) עומדת על 1,400 ש“ח. בשנת 2020 האגרה עמדה על 1,600 ש“ח, אך במסגרת הקלות הקורונה הייתה הפחתה באגרה.

אגרת פשיטת רגל

חובות שלא נכללים בפשיטת רגל

כבר הזכרנו בהתחלה שחשוב להתייעץ עם עו“ד מומלץ מתל אביב לחדלות פירעון בטרם נכנסים להליך פשיטת רגל. אחת הסיבות היא לצורך ניתוח החובות, יתכן שהחובות שלכם אינם ברי הפטר.

במסגרת חובות שלא נכללים בפשיטת רגל יש קנסות, חוב הנוצר במרמה וחוב מזונות. גם לאחר קבלת הפטר עדיין יש לפרוע את החובות הללו. ישנם מקרים חריגים בהם ניתן פטור מחוב מזונות על פי שיקול בית המשפט.

חובות שלא נכללים בפשיטת רגל

עו“ד מומלץ מתל אביב לחדלות פירעון

תהליך חדלות פירעון עשוי להיות תהליך מורכב. אתם אולי עשויים לחשוב שהתנהלות ללא עורך דין תאפשר לכם לחסוך בהוצאות, דבר מובן בהתחשב במצבכם הכלכלי. אך בפועל התנהלות ללא עורך דין יכולה להיות מתכון לאסון – מעיכובים מיותרים, תנאים בלתי אפשריים בצו השיקום או אפילו דחייה של הבקשה לחדלות פירעון.

התנהלות באמצעות עורך דין לחדלות פירעון תבטיח התנהלות אחראית ומסודרת. עורך הדין ילחם עבור השגת התנאים הטובים ביותר עבורכם.

עו“ד מומלץ מתל אביב לחדלות פירעון

עו“ד מומלץ מתל אביב לחדלות פירעון
"עורך

עו"ד עופר מצליח

עו"ד עופר מצליח, בוגר משפטים LL.B של המסלול האקדמי המכללה למנהל ומגשר מוסמך. טיפל במאות תיקי חדלות פירעון - פשיטת רגל והוביל חייבים רבים להפטר מחובות.

5/5
יצירת קשר
לינוי טל
לינוי טל
30/07/2023
עורך דין מקצועי, בעל ידע עצום, מגיב במהירות, סובלני, טוב לב, אמין, חותר להצלחה, לא תצטערו אם תקחו את שירותיו!!
א.
א.
23/07/2023
עופר מצליח עורך דין מקצועי,אמין,סובלני,חושב מחוץ לקופסה. זמין אליך כל היום. ועושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. בדיוק מה שהייתי צריך. יש לו ידע רב בנושאים בהם הוא מייצג,לרבות לשון הרע. הוצאה לפועל ועוד. אני חייב לו המון תודה.
טליה בר
טליה בר
03/07/2023
התקשרתי לעו"ד עופר מצליח לקבל יעוץ ראשוני בטלפון והתרשמתי מאוד מהגישה, מהידע והמקצועיות. הבין מהר מאוד את הבעיה ונתן פתרונות מצוינים, ברורים ופרקטיים. תודה רבה עו"ד עופר על היחס, הסבלנות והאכפתיות בעת צרה. לא נעים להגיע לסיטואציות כאלה בחיים, אבל לפעמים אין ברירה ומזל שיש את עו"ד עופר שם. תודה רבה, הלוואי שלא אזדקק יותר לשירותך, אבל במידה וכן, אני יודעת שיש לאן לפנות.
יוסי בנישו
יוסי בנישו
25/06/2023
עופר אדם מאד נחמד ואמין מדבר בגובה העיניים מקצועי ביותר ואפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, לי אישית עזר מאד בהליך קבלת ההפטר ממליץ מאד
yogev H
yogev H
17/05/2023
אלוף! שירות ומענה עשר מעשר, טיפל לי בתיק לא פשוט בחודש אחד סגר את הכל על המינימום האפשרי. בקיצור מקצוען.
Bar Cohen
Bar Cohen
10/04/2023
עורך דין מצויין מלווה ועוזר בדרכי נועם, מרגיע ומסייע!! בעל סבלנות והסברה ברמה גבוה, יחס אדיב ואישי. הגעתי אליו במקרה, ללא היכרות מוקדמת/ קריאת ביקורות ואני מברכת על כך שהתייעצתי איתו! ללא ספק לקחת את שירותיו, אין הרבה עו״ד כאלו!! תודה רבה על הכל, בכל שירות שאזדקק אפנה אליך שוב!
Lat Vinayb
Lat Vinayb
29/03/2023
התקשרתי לעופר בעקבות הביקורות כאן, היה מאוד סבלני בטלפון ענה על כל השאלות, הזמין אותי לשיחת ייעוץ בחינם. בשיחת הייעוץ ענה על שאלותיי ביושר אדיבות וסבלנות רבה. פרס לפניי כמה אפשרויות פעולה , חדלון פרעון , הסדר נושים ואפילו להמשיך לקיים את העסק תוך כדי .מוכרח לומר שלא ציפיתי יחס ושירות כזה אדיב ללא כל תמורה. נתן לי מחירים הגונים על כל אפשרות שאבחר בהמשך. מקווה להיחלץ מן המצב ושלא איזדקק לשירותיו , אך אם כן אין ספק שאבחר בעופר ללא כל מחשבה שנייה. ממליץ בחום לפנות לעופר. י.ט
בר אדדי
בר אדדי
24/02/2023
ממליצה בחום על עורך הדין עופר מצליח. עורך דין מקצועי, אמין, ישר והגון! קידם במהירות את פנייתנו, נתן לנו מידע והכוונה, היה זמין לנו ונתן לנו שירות מצויין.
Sophia Razon
Sophia Razon
08/02/2023
עופר נחמד, קשוב, מקצועי... הוא נתן לי הסברים ברורים על הכל, עם הרצון האמיתי לעזור לפני הכל.
הוד מורריו
הוד מורריו
02/01/2023
אלוף מטפל בדברים בזמן דואג ומביא את התוצאות הטובות ביותר לא סתם השם משפחה שלו זה מצליח מודה לו על השירות 🙏

מאמרים

יצירת קשר
נקלעתם לחובות?
הסדרי חוב על בסיס תוצאה בלבד
תשלום רק לאחר הסדר החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?