הסדרי חוב מול הבנקים

הסדרי חוב מול הבנקים יכולים להיות מול בנק לאומי, בנק דיסקונט, בנק הפועלים ובנקים אחרים. במילים אחרות חובות לבנק הם חובות לגופים כלכליים בעלי כוח רב, והם גם אוהבים להשתמש בכוח הזה. לרשותם מחלקה משפטית מלאה בעורכי דין שלא רואים בעיניים, ואתם עשויים להרגיש עובדי עצות. ישנה אמרה מפורסמת שאומרת שאם אתה חייב לבנק 100 אלף שקל, ייקחו לך את הבית. אבל אם אתה חייב מאה מיליון דולר לבנק, הם פשוט ימחקו לך את החוב. יש הרבה מן האמת באמירה הזו.

ללא עורך דין מחיקת חובות, אתם עשויים למצוא את עצמכם נרמסים מול המחלקה המשפטית של הבנק, אשר תנסה כל דרך על מנת לגבות מכם את החוב. זה נכון שחובות צריכים לשלם, אך לעתים הנסיבות אינו מאפשרות זאת – כלומר גם אנשים שנהגו באחריות עלולים להגיע למצבם בהם הם אינם יכולים להחזיר את החוב. וכאן בדיוק עורך דין חובות נכנס לפעולה ומסייע לכם להסדיר את החובות.

חובות לבנק

הסדר חוב עם הבנקים.

באילו נסיבות ישנן חובות לבנק?

הסיבה להיווצרות החוב מתחיל כאשר אינכם עומדים בהחזר הלוואה שלקחתם מהבנק. המוצר מספר אחד של הבנקים הוא הלוואות, מזה הם מתפרנסים. הם נותנים לכם את הכסף, ואתם מחזירים את הסכום בתוספת ריבית. אנשים מבקשים הלוואה מהבנק בנסיבות שונות. לעתים זוהי הלוואה לצורך פתיחת עסק, או הלוואה בעקבות הוצאות בלתי צפויות שנופלות עליכם. אך ההלוואה השכיחה ביותר היא הלוואת המשכנתא. ולא רק שהיא השכיחה ביותר, היא גם מאפיינת בסכומים גדולים ותקופת החזר ארוכה. ובתקופה זו הכל יכול לקרות, ואתם עשויים למצוא את עצמכם במצב בו אתם חייבים כסף לבנק.

ישנם מקרים רבים בהם זוגות צעירים לוקחים משכנתא מהבנק. זה לא שהם התנהלו בחוסר אחריות, הם הכינו תכנית ולקחו משכנתא התואמת לרמת ההכנסה שלהם. המשכנתא פרוסה על פני 15 או 20 שנה ועליהם לשלם סכום חלקי כל חודש. לעתים במהלך השנים, ההכנסה שלהם עולה, וקל להם יותר להחזיר את המשכנתא. אבל בחיים אף אחד לא יכול להבטיח לנו זאת, בהחלט יתכן כי יגיעו למצב שבו ההכנסה פחתה, או שנפלו עליהם הוצאות שונות והם אינם מצליחים לעמוד בתנאי ההלוואה. וכאן מתחילות הבעיות. אם זה המקרה שלכם, יש לגבש הסדרי חוב מול הבנקים. אחרת תתמודדו עם הליכים משפטיים לא קלים מול הבנק, ויתכן שאתם כבר בעיצומו של הליך כזה.

האם מדובר בקושי זמני

לא כל מקרה של חובות לבנקים הוא סוף העולם. האמת שגם שום חוב הוא לא סוף העולם, אך בהחלט הוא יכול להיות בעל השפעה משמעותית על החיים שלכם. ישנם מקרים בהם ישנה ירידה זמנית בהכנסות, או עליה זמנית בהוצאות ואז אינכם מצליחים לעמוד בהחזרי ההלוואה.

במצב זה חשוב למהר לפנות לסניף הבנק ולנסות להגיע להסדר. זה גם לא צפוי להיות קשה, וככל הנראה לא תצטרכו עורך דין לענייני חובות עבור הסדר זה. פניה לבנק מיוזמתכם משדרת לבנק כי אינכם לקוחות בעייתיים ואתם מעוניינים להסדיר את הנושא. אפשר להסדיר זאת מול פקידי הבנק ללא צורך בעורכי דין.

ניתן להגיע לפתרונות שונים כמו תקופות גרייס או פריסה מחודשת של תשלום ההלוואה. נכון שיש לזה מחיר, הבנק ירצה משהו בתמורה. אך בדרך כלל זהו הרע במיעוטו.

הסדר חוב עם הבנקים

הסדרי חוב מול הבנקים

לצערנו לא תמיד יודעים מתי הבעיה הכלכלית שלכם תיפתר. לעתים אנשים מפוטרים מעבודתם, ובין לילה עוברים מהכנסה סבירה לתלות בדמי אבטלה. וגם כאשר ימצאו עבודה, היא צפויה להיות בשכר נמוך יותר. כך שיתכן שיש לכם בעיה משמעותית שהפכה כבר לעימות משפטי מול הבנק. וזהו הרגע שעליכם לחפש עורך דין לצורך הסדר חובות עם הבנקים. אל תחכו שהבנק ייזום את ההליך, הקדימו לנסות להגיע להסדר, זה רק יעמוד לזכותכם במשא ומתן מול הבנק.

חוב לבנק הוא דבר אחד, אך לא אחת אנשים שנקלעו לחוב גדול גם מתחילים לצבור עוד חובות נוספים לגופים, חברות ורשויות שונות. יתכן שיש נגדכם תיקים בהוצאה לפועל, עיקולים בהוצאה לפועל וכל מיני דרישות לתשלום חוב. זה לא מצב קל, ולכן חשוב לפנות לייעוץ משפטי. יתכן כי במקביל יש צורך לפעול להגיש בקשה לביטול עיקולים.
עורך דין לענייני חובות מיד ייגש לעבודה ויבחן את התמונה המלאה בשביל להבין למי אתם חייבים, כמה אתם חייבים ומה אפשר לעשות. ישנם סוגים שונים של הסדרים, וכל אדם זקוק לפתרון אישי. לכן כרגע נתמקד רק בהסדר החוב מול הבנק.
הדרך הטובה ביותר להגיע אל הסדרי חוב מול הבנקים היא באמצעות ניהול משא ומתן מול עורכי הדין של הבנק. כלל ברזל בחיים – משא מתן מול עורכי דין או משא ומתן בין עורכי דין. כלומר אתם חייבים עורך דין שילחם עבורכם וינהל את המשא ומתן .

הסדרי חוב מול הבנקים

חובות לבנק

הבנק לא ממהר לוותר על חובות ולהציע לכם מחיקת חובות. אך מנגד, הבנק גם עושה שיקולים עניינים ומחפש את ההסדר שישרת אותו בצורה הטובה ביותר. באופן כללי העיקרון של הבנק הוא לקבל מכם כמה שיותר, וכמה שיותר מהר. ולכן ישנם מקרים רבים בהם באמצעות משא ומתן מול הבנק ניתן להגיע גם לרכיב של מחיקת חובות במסגרת הסדר חוב עם הבנקים.

באופן כללי הסדר חוב עם הבנקים עשוי לכלול פריסת החוב מחדש, תשלום חלק משמעותי באופן מיידי ומחיקה של חלק מהחוב. אפשרות אחרת היא לעשות זאת במסגרת הליכי חדלות פירעון (פשיטת רגל). לא תמיד זה כדאי, חושב לבחון את המקרה הספציפי עם עורך דין להסדרי חובות. הליך חדלות פירעון כולל מגבלות שונות ומתבצע בו מימוש של נכסים. בהחלט יתכן כי תעדיפו לממש נכסים בעצמכם, ולהימנע מההליך. שימו לב כי גם בנקים יכולים להגיש בקשת נושה לחדלות פירעון בנסיבות מסוימות.

הוראות הגעה למשרדינו

הסדרי חוב מול הבנקים
"עורך

עו"ד עופר מצליח

עו"ד עופר מצליח, בוגר משפטים LL.B של המסלול האקדמי המכללה למנהל ומגשר מוסמך. טיפל במאות תיקי חדלות פירעון - פשיטת רגל והוביל חייבים רבים להפטר מחובות.

5/5
יצירת קשר
לינוי טל
לינוי טל
30/07/2023
עורך דין מקצועי, בעל ידע עצום, מגיב במהירות, סובלני, טוב לב, אמין, חותר להצלחה, לא תצטערו אם תקחו את שירותיו!!
א.
א.
23/07/2023
עופר מצליח עורך דין מקצועי,אמין,סובלני,חושב מחוץ לקופסה. זמין אליך כל היום. ועושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. בדיוק מה שהייתי צריך. יש לו ידע רב בנושאים בהם הוא מייצג,לרבות לשון הרע. הוצאה לפועל ועוד. אני חייב לו המון תודה.
טליה בר
טליה בר
03/07/2023
התקשרתי לעו"ד עופר מצליח לקבל יעוץ ראשוני בטלפון והתרשמתי מאוד מהגישה, מהידע והמקצועיות. הבין מהר מאוד את הבעיה ונתן פתרונות מצוינים, ברורים ופרקטיים. תודה רבה עו"ד עופר על היחס, הסבלנות והאכפתיות בעת צרה. לא נעים להגיע לסיטואציות כאלה בחיים, אבל לפעמים אין ברירה ומזל שיש את עו"ד עופר שם. תודה רבה, הלוואי שלא אזדקק יותר לשירותך, אבל במידה וכן, אני יודעת שיש לאן לפנות.
יוסי בנישו
יוסי בנישו
25/06/2023
עופר אדם מאד נחמד ואמין מדבר בגובה העיניים מקצועי ביותר ואפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, לי אישית עזר מאד בהליך קבלת ההפטר ממליץ מאד
yogev H
yogev H
17/05/2023
אלוף! שירות ומענה עשר מעשר, טיפל לי בתיק לא פשוט בחודש אחד סגר את הכל על המינימום האפשרי. בקיצור מקצוען.
Bar Cohen
Bar Cohen
10/04/2023
עורך דין מצויין מלווה ועוזר בדרכי נועם, מרגיע ומסייע!! בעל סבלנות והסברה ברמה גבוה, יחס אדיב ואישי. הגעתי אליו במקרה, ללא היכרות מוקדמת/ קריאת ביקורות ואני מברכת על כך שהתייעצתי איתו! ללא ספק לקחת את שירותיו, אין הרבה עו״ד כאלו!! תודה רבה על הכל, בכל שירות שאזדקק אפנה אליך שוב!
Lat Vinayb
Lat Vinayb
29/03/2023
התקשרתי לעופר בעקבות הביקורות כאן, היה מאוד סבלני בטלפון ענה על כל השאלות, הזמין אותי לשיחת ייעוץ בחינם. בשיחת הייעוץ ענה על שאלותיי ביושר אדיבות וסבלנות רבה. פרס לפניי כמה אפשרויות פעולה , חדלון פרעון , הסדר נושים ואפילו להמשיך לקיים את העסק תוך כדי .מוכרח לומר שלא ציפיתי יחס ושירות כזה אדיב ללא כל תמורה. נתן לי מחירים הגונים על כל אפשרות שאבחר בהמשך. מקווה להיחלץ מן המצב ושלא איזדקק לשירותיו , אך אם כן אין ספק שאבחר בעופר ללא כל מחשבה שנייה. ממליץ בחום לפנות לעופר. י.ט
בר אדדי
בר אדדי
24/02/2023
ממליצה בחום על עורך הדין עופר מצליח. עורך דין מקצועי, אמין, ישר והגון! קידם במהירות את פנייתנו, נתן לנו מידע והכוונה, היה זמין לנו ונתן לנו שירות מצויין.
Sophia Razon
Sophia Razon
08/02/2023
עופר נחמד, קשוב, מקצועי... הוא נתן לי הסברים ברורים על הכל, עם הרצון האמיתי לעזור לפני הכל.
הוד מורריו
הוד מורריו
02/01/2023
אלוף מטפל בדברים בזמן דואג ומביא את התוצאות הטובות ביותר לא סתם השם משפחה שלו זה מצליח מודה לו על השירות 🙏

מאמרים

יצירת קשר
נקלעתם לחובות?
הסדרי חוב על בסיס תוצאה בלבד
תשלום רק לאחר הסדר החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?