הסדר חובות מול בנקים

מחיקת חוב לבנק היא דבר אפשרי במסגרת הסדר חובות מול בנקים. במאמר זה נדבר על מחיקת חובות לבנקים והסדרי חוב באופן כללי. המידע הוא לצורך ידע כללי ועל מנת לפתוח לכם את העיניים לגבי האפשרויות הקיימות, אך כמובן שאין המידע מהווה תחליף לייעוץ וליווי משפטי בעזרתו של עורך דין הסדרי חובות.

מחיקת חובות לבנקים

בנק לאומי הסדר חוב

בנסיבות שונות אנשים מגיעים למצב בו הם חייבים כספים לבנקים. הסיבה לכך היא הלוואות שאין באפשרותם לפרוע, ובעיקר הלוואות משכנתה. לפני שנדבר על מחיקת חובות לבנקים, חשוב להבין כי אתם צריכים למהר ולפעול. כלומר במידה ואתם רואים כי אתם מגיעים למצב שבו לא תעמדו בתשלומי המשכנתה וצפויה בעיה, חשוב ליזום פנייה אל הבנק.

יש לכך כמה סיבות. הסיבה הראשונה היא שזהו מצב שבו עדיין לא איבדתם את יחסי האמון מול הבנק. אם תפתחו את הקלפים ותסבירו לבנק את הבעיה בשלב זה, כל המשא ומתן להסדרת החוב יתנהל בגישה שונה לגמרי. שנית, ככל שתחכו כך תצברו קנסות וריביות פיגורים. הדבר יביא במהרה לפתיחת הליכים משפטיים וזה רק יעלה לכם יותר.

ישנן אפשרויות שונות של הסדר חובות מול בנקים, אך קודם כל חשוב לאבחן האם מדובר בבעיה נקודתית המשפיעה על החזר החוב, או בעיה גדולה ביכולות הכלכליות שלכם. יתכן כי נפל עליכם חודש עם הוצאות בלתי צפויות והעניינים קצת יצאו משליטה, במצב שכזה כדאי לפנות אל פקידי הבנק ולראות כיצד הם יכולים לסייע לכם. במידה ומדובר בקושי זמני ונקודתי, ככל הנראה תוכלו להגיע להסדר ללא צורך בסיוע משפטי.

אך במידה ומדובר במצב שבו ישנו שינוי ביכולות הכלכליות שלכם, והדבר משפיע על היכולת שלכם לעמוד בתשלומים, יש צורך להגיע להסדר מול הבנק על מנת להימנע מנקיטת צעדים משפטיים. בשלב זה רצוי לקחת עורך דין לענייני כספים. עו“ד יכול לסייע לכם בניהול משא ומתן עם הבנק, הסדרת החוב, ואפילו מחיקת חוב לבנק.

הסדר חובות מול בנקים

הסדר חובות מול בנקים

במידה וכבר הסתבכתם עם המחלקה המשפטית של הבנק, חשוב להיעזר בליווי משפטי של עורך דין חובות. אתם הולכים להתנהל מול מחלקה משפטית של עורכי דין המנסים להשיג כמה שיותר עבור הבנק. הם מיומנים בדברים הללו, וללא עורך דין מצידכם אתם עשויים להגיע להסדרים שאינם טובים עבורכם. עו“ד חובות יודע לדבר בשפה המשפטית ויודע לשמור על הזכויות שלכם. כך תוכלו לנהל משא ומתן מתוך עמדת כוח.

ניתן להגיע אל הסדר חוב מול הבנק, אך תמיד גם קיימת האפשרות לפתוח בהליך חדלות פירעון. איננו אומרים כי חדלות פירעון הוא הפתרון המתאים, יש לבחון זאת באופן פרטני. אך כאשר אין לכם את האמצעים לפרוע את החוב, יתכן כי אין מנוס מדרך זו. עורך דין להסדרי חובות יסייע לכם לבחון את כל הדרכים האפשרויות לפתרון הבעיה.

הליך חדלות פירעון הוא הליך שבו ישנו ניסיון למקסם את גביית החוב באמצעות צו תשלומים חודשי והליך כינוס נכסים. ובסופו של ההליך ניתן לקבל הפטר חובות. אך כפי שאמרנו, לא בהכרח זהו ההליך המתאים למקרה שלכם.

בדרך כלל הסדר חובות מול בנקים מתבסס על פריסת החוב למשך תקופה ארוכה יותר. כלומר התשלומים החודשיים יופחתו בהתאם ליכולות הכלכליות שלכם, אך מצד הסכום הכולל שתשלמו יהיה גבוה יותר. ברור שזוהי שיטה שיש בה גם יתרון וגם חיסרון, וצריך תמיד לעשות את השיקולים הכלכליים ולבחון את האלטרנטיבות.

מחיקת חוב לבנק

מחיקת חוב לבנק

מחיקת חובות לבנקים אפשרית במסגרת הסדרי חובות. כמובן שהבנק אינו ממהר לוותר על החוב המגיע לו. אך עורכי הדין של הבנק מנתחים את המצב ובוחנים את היכולות הכלכליות של החייב. הם מחפשים את הפתרון שיאפשר להם לקבל כמה שיותר כסף וכמה שיותר מהר, והדבר ישפיע על הנכונות שלהם להתגמש ולמחוק חובות.

ישנם מקרים בהם הבנק יסכים לבצע מחיקת חוב לבנק, זאת בתנאי שהוא יקבל באופן מידיי סכום כסף גדול. בסופו של דבר גם הבנק אינו מעוניין בהליכים משפטיים ארוכים, ולפעמים אפילו חושש שהחייב יפנה אל הליכי חדלות פירעון. במידה רבה יתכן כי הבנק יעדיף מדיניות של ’טוב ציפור אחת ביד מאשר שתיים על העץ‘, ולכן יסכים להסדר חובות הכולל מחיקה של חלק מהחוב.

בנק לאומי הסדר חוב

מחיקת חובות לבנקים

לפעמים זה מתסכל, אך הכלכלה המודרנית הופכת אותנו לתלויים בחסדי הבנקים. מעטים הם האנשים היכולים לרכוש דירה בכוחות עצמם, ללא בקשת מימון מהבנק. וזוהי הסיבה מדוע לרוב האנשים ישנה משכנתה על הבית. המשכנתה היא הלוואה ארוכת טווח, הלוואה בסכום גבוה, כך שתמיד ישנו סיכוי כי במהלך השנים יחול שינוי לרעה ביכולות הכלכליות שלכם, ותתקשו לעמוד בהחזר המשכנתה.

במידה והעניינים יצאו משליטה ואתם מתמודדים עם הליכים משפטיים מול הבנק, פנו באופן דחוף למשרדינו. עורך דין חובות עופר מצליח הוא בעל ניסיון רב בהסדרי חוב מכל הסוגים: הסדר חוב מזונות, בנק לאומי הסדר חוב, חובות ארנונה, חוב לחברת הסלולר ועוד.

עורך דין חובות עופר מצליח, בגוגל מפות תוכלו למצוא הוראות הגעה למשרדינו.

בנק לאומי הסדר חוב
"עורך

עו"ד עופר מצליח

עו"ד עופר מצליח, בוגר משפטים LL.B של המסלול האקדמי המכללה למנהל ומגשר מוסמך. טיפל במאות תיקי חדלות פירעון - פשיטת רגל והוביל חייבים רבים להפטר מחובות.

5/5
יצירת קשר
לינוי טל
לינוי טל
30/07/2023
עורך דין מקצועי, בעל ידע עצום, מגיב במהירות, סובלני, טוב לב, אמין, חותר להצלחה, לא תצטערו אם תקחו את שירותיו!!
א.
א.
23/07/2023
עופר מצליח עורך דין מקצועי,אמין,סובלני,חושב מחוץ לקופסה. זמין אליך כל היום. ועושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. בדיוק מה שהייתי צריך. יש לו ידע רב בנושאים בהם הוא מייצג,לרבות לשון הרע. הוצאה לפועל ועוד. אני חייב לו המון תודה.
טליה בר
טליה בר
03/07/2023
התקשרתי לעו"ד עופר מצליח לקבל יעוץ ראשוני בטלפון והתרשמתי מאוד מהגישה, מהידע והמקצועיות. הבין מהר מאוד את הבעיה ונתן פתרונות מצוינים, ברורים ופרקטיים. תודה רבה עו"ד עופר על היחס, הסבלנות והאכפתיות בעת צרה. לא נעים להגיע לסיטואציות כאלה בחיים, אבל לפעמים אין ברירה ומזל שיש את עו"ד עופר שם. תודה רבה, הלוואי שלא אזדקק יותר לשירותך, אבל במידה וכן, אני יודעת שיש לאן לפנות.
יוסי בנישו
יוסי בנישו
25/06/2023
עופר אדם מאד נחמד ואמין מדבר בגובה העיניים מקצועי ביותר ואפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, לי אישית עזר מאד בהליך קבלת ההפטר ממליץ מאד
yogev H
yogev H
17/05/2023
אלוף! שירות ומענה עשר מעשר, טיפל לי בתיק לא פשוט בחודש אחד סגר את הכל על המינימום האפשרי. בקיצור מקצוען.
Bar Cohen
Bar Cohen
10/04/2023
עורך דין מצויין מלווה ועוזר בדרכי נועם, מרגיע ומסייע!! בעל סבלנות והסברה ברמה גבוה, יחס אדיב ואישי. הגעתי אליו במקרה, ללא היכרות מוקדמת/ קריאת ביקורות ואני מברכת על כך שהתייעצתי איתו! ללא ספק לקחת את שירותיו, אין הרבה עו״ד כאלו!! תודה רבה על הכל, בכל שירות שאזדקק אפנה אליך שוב!
Lat Vinayb
Lat Vinayb
29/03/2023
התקשרתי לעופר בעקבות הביקורות כאן, היה מאוד סבלני בטלפון ענה על כל השאלות, הזמין אותי לשיחת ייעוץ בחינם. בשיחת הייעוץ ענה על שאלותיי ביושר אדיבות וסבלנות רבה. פרס לפניי כמה אפשרויות פעולה , חדלון פרעון , הסדר נושים ואפילו להמשיך לקיים את העסק תוך כדי .מוכרח לומר שלא ציפיתי יחס ושירות כזה אדיב ללא כל תמורה. נתן לי מחירים הגונים על כל אפשרות שאבחר בהמשך. מקווה להיחלץ מן המצב ושלא איזדקק לשירותיו , אך אם כן אין ספק שאבחר בעופר ללא כל מחשבה שנייה. ממליץ בחום לפנות לעופר. י.ט
בר אדדי
בר אדדי
24/02/2023
ממליצה בחום על עורך הדין עופר מצליח. עורך דין מקצועי, אמין, ישר והגון! קידם במהירות את פנייתנו, נתן לנו מידע והכוונה, היה זמין לנו ונתן לנו שירות מצויין.
Sophia Razon
Sophia Razon
08/02/2023
עופר נחמד, קשוב, מקצועי... הוא נתן לי הסברים ברורים על הכל, עם הרצון האמיתי לעזור לפני הכל.
הוד מורריו
הוד מורריו
02/01/2023
אלוף מטפל בדברים בזמן דואג ומביא את התוצאות הטובות ביותר לא סתם השם משפחה שלו זה מצליח מודה לו על השירות 🙏

מאמרים

יצירת קשר
נקלעתם לחובות?
הסדרי חוב על בסיס תוצאה בלבד
תשלום רק לאחר הסדר החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?