משרד עורכי דין להסדרת חובות מול הבנקים בתל אביב

משרד עורכי דין להסדרת חובות מול הבנקים בתל אביב הוא הכתובת לפנות אליה כאשר אתם מתקשים לשלם את החובות לבנק ומתחילים להסתבך עם המחלקה המשפטית של הבנק. למעשה לא כדאי לחכות לרגע שבו המחלקה המשפטית של הבנק פונה אליכם, כדאי להיות היוזמים של הניסיון להגעה להסדר. לכן כבר ברגעים הראשונים שבהם אתם רואים כי אתם מתקשים לסגור את החובות, הקדימו לפנות ל עורך דין חובות.

אם אתם זקוקים ל הסדר חובות בנק אוצר החייל, או כל בנק אחר, פנו לעורך דין המתמחה בהסדרי חובות מול הבנקים.

כולנו נעזרים בשירותיהם של הבנקים. כל עוד יש לנו כסף בחשבון הבנק מחייך אלינו וכמובן שמח לתת לנו הלוואות. הבנק מרוויח מההלוואות שהוא מעניק לנו, בזכות הריבית שהוא גובה. ובמקרים רבים אנו זקוקים להלוואות, למשל כאשר אנו רוכשים בית אנו נזקקים למשכנתה לצורך רכישת הבית.

במצב תקין הבנק מעניק לנו את ההלוואה ומידי חודש אנו משלמים תשלום חודשי. אך הלוואות, ובעיקר הלוואות משכנתה פרושות על פני שנים ארוכות ולפעמים קשה לנו לצפות את העתיד. כרגע יתכן שיש לנו הכנסה קבועה ואנו מצליחים לעמוד בהסדר ההלוואה. אך מחר נסיבות החיים עלולות להביא אותו למצב שבו איננו יכולים לעמוד בהחזר ההלוואה. למשל אם איננו נהנים מאותה ההכנסה שהייתה לנו בעבר.

אם יש שינוי בהכנסתכם ואתם מתקשים לעמוד בהחזרי המשכנתה, אל תתעלמו מהבעיה. תמיד כדאי להיות הצד היוזם. תוכלו לפנות אל הבנק ולנסות להגיע להסדר התואם לנסיבות החדשות.

ישנם מצבים בהם ניתן להגיע להסדר מול הבנק, זה תלוי מהו מצבכם הכלכלי. אך במצבים קיצוניים לעתים הפתרון היחידי הוא תהליך פשיטת רגל.

משרד עורכי דין להסדרת חובות מול הבנקים בתל אביב

הסדר חוב בנק אוצר החייל

במידה ואינכם עומדים בהחזר הלוואה מהבנק, אתם תחויבו בעמלות שונות וריביות גבוהות מאוד. כלומר לא רק שיש לכם בעיה כלכלית המונעת מכם לשלם את החוב, החוב גם הולך ומתנפח. ותוך זמן קצר, כאשר הבנק רואה שהחוב נגרר ומתנפח, העניינים עוברים לטיפול המחלקה המשפטית של הבנק. אם הגעתם למצב זה עליכם למהר לפנות ל משרד עורכי דין להסדרת חוב מול הבנקים בתל אביב. אך אנו מדגישים כי מומלץ לפנות אל עורך הדין עוד לפני שהגעתם למצב זה.

במידה והבנק פתח נגדכם בהליכים משפטיים, אתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים אגרות לבית המשפט ושכר טרחה של עורך דין. הבנק גם יטיל עליכם סנקציות שונות כמו אי כיבוד שייקים שהענקתם, דבר שיגרור הליכים משפטיים או הליכי הוצאה לפועל מצד גורמים נוספים.

אם יש לכם חוב, הקדימו לפנות לעורך דין המסייע לכם להגיע ל הסדר חוב בנק אוצר החייל. ניתן להגיע להסדרים מבלי להגיע לבית המשפט. זהו המצב האידאלי.

משרד עורכי דין להסדרת חוב מול הבנקים בתל אביב

במידה וצריך הסדר חוב בנק אוצר החייל, או כל בנק אחר, תמיד ישנו יתרון להתנהלות בעזרת עורך דין. המחלקה המשפטית של הבנק עשויה להיראות לכם חזקה ומאיימת, והאמת שלא כדאי לזלזל בה. לכן חשוב להתנהל בעזרתו של עורך דין חובות לבנקים המבין את המצב המשפטי ואפשרויות הפעולה. אמנם הבנק עשוי להתנהל בכוחניות, אך בסופו של דבר גם הבנק ישמח להגיע להסדר החוסך זמן לכולם.

אתם עשויים לגלות כי הבנק מוכן ללכת לקראתם ולקבוע הסדר להחזרת החובות. הבנק מודע לזה שאתם עלולים להתחיל ב תהליך פשיטת רגל אם לא תהיה לכם ברירה, הליך אשר צפוי להסתיים בהפטר חובות. כך שגם לבנק יש אינטרס לסייע לכם להסדיר את החובות ללא צורך בפתיחה בהליך חדלות פירעון.

תהליך פשיטת רגל

תהליך פשיטת רגל

תהליך פשיטת רגל, או נכון יותר להגיד הליך חדלות פירעון, הוא הליך אשר נועד לחלץ אדם ממצב שבו הכנסותיו ונכסיו אינם מספיקים לצורך כיסוי החובות. אלו לא חייבים להיות חובות לבנקים, אלו יכולים להיות חובות לגורמים שונים בו זמנית. לא כל מקרה של חובות מצדיק פתיחה בהליך זה, יש לו יתרונות וגם חסרונות. תמיד כדאי לבדוק את הנושא בעזרתו של עורך דין חדלות פירעון. אך זוהי רק אחת האפשרויות העומדות בפניכם.

לא נרחיב כרגע לגבי ההליך עצמו, רק נציין שעיקרו הוא קביעת צו תשלומים והליך כינוס נכסים לצורך כיסוי החובות. במסגרת ההליך ניתן לקבל הפטר חובות, הפטר שפירושו מחיקת יתרת החובות שלא ניתן לגבות. הליך זה מאפשר לחייב לשקם את חייו הכלכליים.

הסדרת חובות

אם נקלעתם לחובות, פנו אל משרד עורכי דין להסדרת חובות מול הבנקים בתל אביב. ישנן אפשרויות פעולה שונות להסדיר חובות, בין אם אלו חובות לבנקים או כל גוף אחר.

למשרדינו ניסיון רב בניהול משא ומתן, הסדר חוב בנק אוצר החייל, בנק לאומי וכל יתר הבנקים. אנו מבינים כי חובות הם לא מצב קל. זהו לא רק עניין משפטי, זוהי גם מעמסה נפשית קשה. אצלנו תקבלו שירות אישי ומבין.

הסדר חוב בנק אוצר החייל 

בגוגל מפות תוכלו למצוא את הוראות ההגעה למשרדינו.

הסדר חוב בנק אוצר החייל 
"עורך

עו"ד עופר מצליח

עו"ד עופר מצליח, בוגר משפטים LL.B של המסלול האקדמי המכללה למנהל ומגשר מוסמך. טיפל במאות תיקי חדלות פירעון - פשיטת רגל והוביל חייבים רבים להפטר מחובות.

5/5
יצירת קשר
לינוי טל
לינוי טל
30/07/2023
עורך דין מקצועי, בעל ידע עצום, מגיב במהירות, סובלני, טוב לב, אמין, חותר להצלחה, לא תצטערו אם תקחו את שירותיו!!
א.
א.
23/07/2023
עופר מצליח עורך דין מקצועי,אמין,סובלני,חושב מחוץ לקופסה. זמין אליך כל היום. ועושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. בדיוק מה שהייתי צריך. יש לו ידע רב בנושאים בהם הוא מייצג,לרבות לשון הרע. הוצאה לפועל ועוד. אני חייב לו המון תודה.
טליה בר
טליה בר
03/07/2023
התקשרתי לעו"ד עופר מצליח לקבל יעוץ ראשוני בטלפון והתרשמתי מאוד מהגישה, מהידע והמקצועיות. הבין מהר מאוד את הבעיה ונתן פתרונות מצוינים, ברורים ופרקטיים. תודה רבה עו"ד עופר על היחס, הסבלנות והאכפתיות בעת צרה. לא נעים להגיע לסיטואציות כאלה בחיים, אבל לפעמים אין ברירה ומזל שיש את עו"ד עופר שם. תודה רבה, הלוואי שלא אזדקק יותר לשירותך, אבל במידה וכן, אני יודעת שיש לאן לפנות.
יוסי בנישו
יוסי בנישו
25/06/2023
עופר אדם מאד נחמד ואמין מדבר בגובה העיניים מקצועי ביותר ואפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, לי אישית עזר מאד בהליך קבלת ההפטר ממליץ מאד
yogev H
yogev H
17/05/2023
אלוף! שירות ומענה עשר מעשר, טיפל לי בתיק לא פשוט בחודש אחד סגר את הכל על המינימום האפשרי. בקיצור מקצוען.
Bar Cohen
Bar Cohen
10/04/2023
עורך דין מצויין מלווה ועוזר בדרכי נועם, מרגיע ומסייע!! בעל סבלנות והסברה ברמה גבוה, יחס אדיב ואישי. הגעתי אליו במקרה, ללא היכרות מוקדמת/ קריאת ביקורות ואני מברכת על כך שהתייעצתי איתו! ללא ספק לקחת את שירותיו, אין הרבה עו״ד כאלו!! תודה רבה על הכל, בכל שירות שאזדקק אפנה אליך שוב!
Lat Vinayb
Lat Vinayb
29/03/2023
התקשרתי לעופר בעקבות הביקורות כאן, היה מאוד סבלני בטלפון ענה על כל השאלות, הזמין אותי לשיחת ייעוץ בחינם. בשיחת הייעוץ ענה על שאלותיי ביושר אדיבות וסבלנות רבה. פרס לפניי כמה אפשרויות פעולה , חדלון פרעון , הסדר נושים ואפילו להמשיך לקיים את העסק תוך כדי .מוכרח לומר שלא ציפיתי יחס ושירות כזה אדיב ללא כל תמורה. נתן לי מחירים הגונים על כל אפשרות שאבחר בהמשך. מקווה להיחלץ מן המצב ושלא איזדקק לשירותיו , אך אם כן אין ספק שאבחר בעופר ללא כל מחשבה שנייה. ממליץ בחום לפנות לעופר. י.ט
בר אדדי
בר אדדי
24/02/2023
ממליצה בחום על עורך הדין עופר מצליח. עורך דין מקצועי, אמין, ישר והגון! קידם במהירות את פנייתנו, נתן לנו מידע והכוונה, היה זמין לנו ונתן לנו שירות מצויין.
Sophia Razon
Sophia Razon
08/02/2023
עופר נחמד, קשוב, מקצועי... הוא נתן לי הסברים ברורים על הכל, עם הרצון האמיתי לעזור לפני הכל.
הוד מורריו
הוד מורריו
02/01/2023
אלוף מטפל בדברים בזמן דואג ומביא את התוצאות הטובות ביותר לא סתם השם משפחה שלו זה מצליח מודה לו על השירות 🙏

מאמרים

יצירת קשר
נקלעתם לחובות?
הסדרי חוב על בסיס תוצאה בלבד
תשלום רק לאחר הסדר החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?