משרד עורכי דין מומחה לפשיטת רגל בתל אביב

משרד עורכי דין מומחה לפשיטת רגל בתל אביב מעניק סיוע לחייבים המתמודדים עם חובות ואין להם יכולת פירעון. אלו יכולים להיות חייבים יחידים וגם חברות שהגיעו אל חדלות פירעון. למרות השוני בין המקרים, הליך חדלות פירעון מסדיר את הדין וההליכים עבור שני המקרים.

כאשר חייב נקלע לחובות, בדרך כלל יש יותר מנושה אחד. וכל אחד מהנושים נוקט באמצעים לצורך גביית החוב. כתוצאה מכל אותם האמצעים מוטלות סנקציות מגבילות על החייב והתנהלותו הופכת לבלתי אפשרית. אך מצד שני הוא אינו מוצא את הדרך לצאת מהחובות.
במקרים שכאלו הליך חדלות פירעון יכול להיות הפתרון. הוא מביא איתו הקפאת הליכים, דבר שבפני עצמו מעניק לכם קצת אוויר. ובמסגרת ההליך יקבע הסדר הכולל תשלום חודשי פשיטת רגל – כלומר תשלום חודשי שעליכם לעמוד בו. וכמובן ישנו הליך של כינוס נכסים. בזכות הליך חדלות פירעון ניתן לשקם את החיים הכלכליים של החייב ולצאת לדרך חדשה ללא חובות. אך חשוב לזכור כי יש לכך מחיר.

משרד עורכי דין מומחה לפשיטת רגל בתל אביב מעניק סיוע לכל מי שהגיע למצב של חדלות פירעון. אנו מעניקים סיוע גם לחדלות פירעון של יחיד וגם חדלות פירעון של חברה. יחד עם זאת חשוב לנו להגיד כי אין לראות בדברים המלצה גורפת לפתיחה בהליך. זהו הליך מורכב ובעל השלכות רבות והוא אינו מתאים לכל מקרה. במקום זאת אנו מזמינים אתכם לבוא למשרדינו ולבחון את הדברים לעומקם. במידה ויוחלט שזהו ההליך הרצוי, אנו נלווה אתכם כל הדרך עד לקבלת הפטר חובות.

משרד עורכי דין מומחה לפשיטת רגל בתל אביב

הוצאה לפועל פשיטת רגל

בעבר כל הליכי פשיטת הרגל התנהלו בבית המשפט. אך מאז החלת חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי נערכו שינויים רבים בפרוצדורות המנהלתיות של ההליך, כתוצאה מכך חלק מההליכים מתנהלים ישירות מול ההוצאה לפועל ובכך מפחיתים את העומס על בתי המשפט.

חייב שאינו תאגיד, וסך חובותיו אינו עולה על 153,152 ש“ח, יכול להגיש את הבקשה לפתיחת הליך חדלות פירעון ישירות להוצאה לפועל. שימו לב כי הסכומים מתעדכנים מידי שנה. כמו כן ישנו תנאי סף, על החובות להיות לפחות 51,050 ש“ח על מנת לפתוח בהליך. רק במקרים מיוחדים תתקבלנה בקשות בסכומים נמוכים יותר. במקרה שכזה יש להגיש בקשה מנומקת. בעניין זה מומלץ להתייעץ עם משרד עורכי דין מומחה לפשיטת רגל בתל אביב. יש להדגיש כי בכל מקרה מומלץ לטפל בהליך באמצעותו של עורך דין חדלות פירעון.

במסגרת תנאי הסף ישנה גם דרישה שמרכז החיים של החייב יהיה בישראל בעת הגשת הבקשה או בששת החודשים שקדמו לה, או שבעת הגשת הבקשה יש לו נכסים בישראל או מנהל עסקים בישראל.

שימו לב שעל מנת לפתוח בהליך הוצאה לפועל פשיטת רגל, אין צורך שיפתחו לכם תיקים בהוצאה לפועל. כלומר גם במקרה שבו יש לכם חובות שאינכם יכולים לפרוע, אך לא נפתחו בגינם תיקי הוצאה לפועל, ניתן לפתוח בהליך.

את הבקשה ניתן להגיש באופן ידני או באופו מקוון, בצירוף כל המסמכים הרלוונטיים. הגשת הבקשה דורשת תשלום אגרה. יש לשלם אגרה בסך 900 ש“ח עם הגשת הבקשה. האגרה לא תוחזר גם במקרה בו הבקשה תדחה. במידה ומגיש הבקשה ימשוך את בקשתו, תוחזר לו מחצית האגרה. יתרת האגרה בסך 534 ש“ח תקוזז מקופת הנשייה.

תשלום חודשי פשיטת רגל

תשלום חודשי פשיטת רגל

כאמור, במסגרת הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי, נקבע צו תשלומים, להלן תשלום חודשי פשיטת רגל. רבים דואגים לגבי גובה התשלום החודשי ושואלים את עצמם האם הם יוכלו לעמוד בזה. ישנם אנשים החושבים כי מדובר בתשלום חודשי של כמה מאות שקלים בודדים, אך האמת שמדובר בסכום משמעותי יותר מאז הכניסה לתוקפו של החוק החדש.
כיצד נקבע גובה התשלום החודשי? גובה התשלום נקבע על ידי הממונה על חדלות פירעון. סעיף 156 לחוק חדלות פירעון קובע כי יש להגדיר דמי מחייה עבור החייב ובני משפחתו. דמי המחיה מבוססים על מפתח קבוע הנובע מתוך מדיניות הביטוח הלאומי. ויתרת הכסף יכולה לשמש עבור התשלומים החודשיים. דמי המחיה מבוססים על קצבות הנכות של הביטוח הלאומי, ויש להודות כי הם מינימליים ביותר. אך יתכן שגם הוצאות קבועות נוספות יתווספו לסכום, כמו למשל הוצאות על מעונות וטיפולים רפואיים.

בשורה התחתונה הממונה קובע את דמי המחיה על פי המפתח שהוגדר, ומפחית אותה מסכום ההכנסה המשפחתית. היתרה הנותרת היא סכום התשלומים החודשיים שיש לשלם במסגרת הליך חדלות פירעון. במידה והחייב זכאי לקצבאות מהביטוח הלאומי, לא ניתן לפגוע בהן. אם החייב נהנה מהכנסה אחרת, אך אינו מציית לצו התשלומים, בית המשפט רשאי להורות למשלם להפקיד את הכסף ישירות אצל בעל התפקיד האחראי על התיק. לצורך הדוגמה מעסיק המשלם משכורת יצטרך להפקיד אותה ישירות אצל בעל התפקיד, במידה והחייב אינו מציית.

תשלום חודשי פשיטת רגל נקבע בעת מתן צו פתיחת הליכים. אך יש לקחת בחשבון כי במהלך ההליך הנסיבות יכולות להשתנות, ולכן במידת הצורך ניתן לשנות את צו התשלומים. הדבר דורש הגשת בקשה לממונה.

למרות שהאפשרות להגיש בקשת חדלות פירעון בהוצאה לפועל מקלה על העניינים, עדיין יש לזכור כי מדובר בהליך בירוקרטי מורכב עם השלכות רבות על חיי החייב. ולכן תמיד מוטב לעשות זאת בעזרת משרד עורכי דין לפשיטת רגל בתל אביב.

הוצאה לפועל פשיטת רגל

משרד עורכי דין מומחה לפשיטת רגל בתל אביב

עורך דין חדלות פירעון עופר מצליח עוסק בייעוץ וליווי משפטי בהליכי פשיטת רגל. בין אם מדובר בחובות בסכום נמוך אותו ניתן לנהל מול ההוצאה לפועל, או חובות בסכום גבוה ופשיטת רגל של חברה, אצלנו תוכלו לקבל את כל הסיוע המשפטי.
אנו בוחנים כל מקרה לגופו ובמסגרת זה שוקלים את כל אפשרויות הפעולה. פשיטת רגל היא אחת האפשרויות, אך בגלל השלכותיה אנו ממליצים לבחון קודם כל אפשרויות פעולה נוספות כמו איחוד תיקים והסדרי נושים. אנו נסייע לכם לבחור באסטרטגיה האופטימלית ונעניק לכם את כל הליווי המשפטי הדרוש.

ניתן למצוא אותנו גם בפייסבוק.

 

 

 

משרד עורכי דין מומחה לפשיטת רגל בתל אביב

הוצאה לפועל פשיטת רגל
"עורך

עו"ד עופר מצליח

עו"ד עופר מצליח, בוגר משפטים LL.B של המסלול האקדמי המכללה למנהל ומגשר מוסמך. טיפל במאות תיקי חדלות פירעון - פשיטת רגל והוביל חייבים רבים להפטר מחובות.

5/5
יצירת קשר
לינוי טל
לינוי טל
30/07/2023
עורך דין מקצועי, בעל ידע עצום, מגיב במהירות, סובלני, טוב לב, אמין, חותר להצלחה, לא תצטערו אם תקחו את שירותיו!!
א.
א.
23/07/2023
עופר מצליח עורך דין מקצועי,אמין,סובלני,חושב מחוץ לקופסה. זמין אליך כל היום. ועושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. בדיוק מה שהייתי צריך. יש לו ידע רב בנושאים בהם הוא מייצג,לרבות לשון הרע. הוצאה לפועל ועוד. אני חייב לו המון תודה.
טליה בר
טליה בר
03/07/2023
התקשרתי לעו"ד עופר מצליח לקבל יעוץ ראשוני בטלפון והתרשמתי מאוד מהגישה, מהידע והמקצועיות. הבין מהר מאוד את הבעיה ונתן פתרונות מצוינים, ברורים ופרקטיים. תודה רבה עו"ד עופר על היחס, הסבלנות והאכפתיות בעת צרה. לא נעים להגיע לסיטואציות כאלה בחיים, אבל לפעמים אין ברירה ומזל שיש את עו"ד עופר שם. תודה רבה, הלוואי שלא אזדקק יותר לשירותך, אבל במידה וכן, אני יודעת שיש לאן לפנות.
יוסי בנישו
יוסי בנישו
25/06/2023
עופר אדם מאד נחמד ואמין מדבר בגובה העיניים מקצועי ביותר ואפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, לי אישית עזר מאד בהליך קבלת ההפטר ממליץ מאד
yogev H
yogev H
17/05/2023
אלוף! שירות ומענה עשר מעשר, טיפל לי בתיק לא פשוט בחודש אחד סגר את הכל על המינימום האפשרי. בקיצור מקצוען.
Bar Cohen
Bar Cohen
10/04/2023
עורך דין מצויין מלווה ועוזר בדרכי נועם, מרגיע ומסייע!! בעל סבלנות והסברה ברמה גבוה, יחס אדיב ואישי. הגעתי אליו במקרה, ללא היכרות מוקדמת/ קריאת ביקורות ואני מברכת על כך שהתייעצתי איתו! ללא ספק לקחת את שירותיו, אין הרבה עו״ד כאלו!! תודה רבה על הכל, בכל שירות שאזדקק אפנה אליך שוב!
Lat Vinayb
Lat Vinayb
29/03/2023
התקשרתי לעופר בעקבות הביקורות כאן, היה מאוד סבלני בטלפון ענה על כל השאלות, הזמין אותי לשיחת ייעוץ בחינם. בשיחת הייעוץ ענה על שאלותיי ביושר אדיבות וסבלנות רבה. פרס לפניי כמה אפשרויות פעולה , חדלון פרעון , הסדר נושים ואפילו להמשיך לקיים את העסק תוך כדי .מוכרח לומר שלא ציפיתי יחס ושירות כזה אדיב ללא כל תמורה. נתן לי מחירים הגונים על כל אפשרות שאבחר בהמשך. מקווה להיחלץ מן המצב ושלא איזדקק לשירותיו , אך אם כן אין ספק שאבחר בעופר ללא כל מחשבה שנייה. ממליץ בחום לפנות לעופר. י.ט
בר אדדי
בר אדדי
24/02/2023
ממליצה בחום על עורך הדין עופר מצליח. עורך דין מקצועי, אמין, ישר והגון! קידם במהירות את פנייתנו, נתן לנו מידע והכוונה, היה זמין לנו ונתן לנו שירות מצויין.
Sophia Razon
Sophia Razon
08/02/2023
עופר נחמד, קשוב, מקצועי... הוא נתן לי הסברים ברורים על הכל, עם הרצון האמיתי לעזור לפני הכל.
הוד מורריו
הוד מורריו
02/01/2023
אלוף מטפל בדברים בזמן דואג ומביא את התוצאות הטובות ביותר לא סתם השם משפחה שלו זה מצליח מודה לו על השירות 🙏

מאמרים

יצירת קשר
נקלעתם לחובות?
הסדרי חוב על בסיס תוצאה בלבד
תשלום רק לאחר הסדר החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?