עורך דין מתל אביב לחובות מול בנקים

הבנקים הם אינם גוף שקל להתמודד איתו, ולכן תמיד כדאי לפנות אל עורך דין מתל אביב לחובות מול הבנקים. אל תתנהלו לבדכם; הנושא עשוי להיות מורכב ולא תמיד אתם מודעים לכל האפשרויות העומדות בפנים. ישנן צורות שונות להגיע ל הסדר חוב בנק הפועלים, לא חייבים למהר לפתוח בהליך חדלות פירעון לחייב.

הבנק הוא הגוף אליו אנו פונים כאשר אנו זקוקים לאשראי. המקרה השכיח ביותר הוא המקרה של משכנתא, זוהי הלוואה בסכומים גבוהים הפרוסה לאורך זמן. בהתחשב בסכום הגבוה ובשינויי הנסיבות של החיים במהלך תקופת החזר החוב, אתם עשויים להגיע למצב שבו אינכם מצליחים לעמוד בהחזר החוב. ובמקרה זה החוב הולך ותופח, צובר ריבית וקנסות פיגורים. עד שבסופו של דבר הבנק מחליט לנקוט בצעדים משפטיים לצורך גביית החוב.

במסגרת ההליכים יתכנו תביעות משפטיות, פתיחת תיקים בהוצאה לפועל ופעולות לצורך מימוש נכסים. לא תרצו להגיע למצבים שכאלו – במידה והנסיבות הכלכליות פוגעות ביכולת שלכם לעמוד בהחזרי ההלוואה לבנק, מוטב ליזום פניה אל הבנק על מנת לנסות להגיע להסדר. פנו כבר עכשיו ל משרד עורכי דין להסדרי חובות.

עורך דין מתל אביב לחובות מול בנקים

הסדר חוב בנק הפועלים

ניתן להגיע להסדר חוב מול הבנק, בסופו של דבר גם לבנק ישנו אינטרס להגיע עם החייבים להסדר ולהימנע ממאבקים משפטיים. הסדר המאפשר לבנק לחסוך את הזמן וגם את העלויות של ההליכים המשפטיים. אך כמובן שהבנק מחפש להשיג את ההסדר הכי טוב עבורם, ולכן חשוב לנהל את המשא ומתן באמצעות עורך דין מתל אביב לחובות מול הבנקים. הסדרי החובות מול הבנק יכולים לכלול אלמנטים של מחיקת חובות, דחיית תשלומים, הסדרי ריבית חדשים ופריסת מחודשת של התשלומים.

ההסדרים מול הבנק אינם נעשים מתוך טוב ליבו של הבנק. הבנק עושה את החשבונות שלו והוא רוצה למקסם את גביית החוב. אך מצד שני על הבנק להיות ריאלי ולבדוק מהי ההיתכנות של תשלום החוב במלואו. לצורך כך הבנק בוחן מהם הנכסים הממושכנים שניתן לממש, מי הם הערבים ומהו מצבו הכלכלי של החייב. הבנק רוצה לקבל כמה שיותר, אך גם מבין שלפעמים מוטב להסתפק בחלק קטן מהחוב.

הסדר חוב בנק הפועלים אינו נעשה מול פקיד הבנק. ידיו של פקיד הבנק מוגבלות מאוד בהתאם למדיניות שהוגדרו עבורו. משא ומתן מתנהל מול המחלקה המשפטית, להם יש יותר חופש ואפשרויות להגיע לפתרונות יצירתיים בהתאמה אישית לכל מקרה. לכן חשוב להיעזר בעורך דין לענייני חובות אשר ינהל עבורכם את המשא והמתן מול המחלקה המשפטית של הבנק.

הסדר חוב בנק הפועלים

הליך חדלות פירעון לחייב

נושא החובות לבנקים עשוי להיות מורכב מאוד, ולא תמיד ניתן להגיע להסדר חובות מול הבנק. לעתים ישנם מצבים בהם מדובר בחובות רבים, לבנקים שונים ולגופים שונים, כך שהסדר חובות מול בנק אחד לא בהכרח יפתור את הבעיה ובפועל גם אינו אפשרי.

כאשר החובות הולכים ומצטברים, ובעקבותיהם גם הליכי הגבייה, והכנסתכם ונכסיכם אינם מאפשרים לסגור את החובות, יש לשקול פתיחה בהליך חדלות פירעון.

הליך חדלות פירעון, או כפי שמכנים אותו הליך פשיטת רגל, הוא אינו העדיפות הראשונה לצורך התמודדות עם החובות. זהו הליך קשה שיש לו השלכות רבות. במסגרת ההליך מתבצע גם כינוס נכסים, אך שאין זה פתרון אשר יציל הנכס שלכם מכוונות המימוש של הבנק. רצוי לשקול את העניין בעזרתו של עורך דין חובות ולהחליט האם זוהי באמת דרך הפעולה המתאימה.

הליך חדלות פירעון לחייב

עורך דין מתל אביב לחובות מול בנקים

הסיכויים להגיע ל הסדר חוב בנק הפועלים ללא עזרתו של עורך דין לענייני חובות הוא קלוש למדי. כאשר הבנקים יראו כי אין לכם ייצוג משפטי, הם עשויים לחייך ולהיות נחמדים מאוד. הסיבה היא שעבורם זוהי הזדמנות להגיע אתכם להסדר שמשרת רק אותם. אך כאשר אתם מביאים עורך דין מטעמכם, התמונה משתנה. אולי הבנק פחות מחייך, אך בשורה התחתונה יש מי שנלחם עבורכם ומוודא כי זהו ההסדר הכי טוב שניתן להשיג.

עופר מצליח, עורך דין מתל אביב לחובות מול הבנקים, מסייע לכם בכל ההתנהלות מול הבנק. למשרדינו ניסיון רב בייצוג חייבים, הליכי הוצאה לפועל וניהול משא ומתן מול הבנקים. אנו נסייע לכם להגיע להסדרי חוב מול נושים, בנקים והוצאה לפועל. חובות כספיים הם לא רק עניין כלכלי, זוהי גם מעמסה נפשית על המשפחה. הלחץ הנפשי עשוי להקשות עליכם לראות את הפתרונות האפשריים ולחשוב מחוץ לקופסה. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, אנו יכולים לראות את הפתרונות, להיות יצירתיים ולנהל משא ומתן עם הנושים. אנו נסייע לכם להסדיר את החוב בתנאים הטובים ביותר.

הוראות הגעה למשרדינו תוכלו למצוא בגוגל מפות.

הליך חדלות פירעון לחייב
"עורך

עו"ד עופר מצליח

עו"ד עופר מצליח, בוגר משפטים LL.B של המסלול האקדמי המכללה למנהל ומגשר מוסמך. טיפל במאות תיקי חדלות פירעון - פשיטת רגל והוביל חייבים רבים להפטר מחובות.

5/5
יצירת קשר
לינוי טל
לינוי טל
30/07/2023
עורך דין מקצועי, בעל ידע עצום, מגיב במהירות, סובלני, טוב לב, אמין, חותר להצלחה, לא תצטערו אם תקחו את שירותיו!!
א.
א.
23/07/2023
עופר מצליח עורך דין מקצועי,אמין,סובלני,חושב מחוץ לקופסה. זמין אליך כל היום. ועושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. בדיוק מה שהייתי צריך. יש לו ידע רב בנושאים בהם הוא מייצג,לרבות לשון הרע. הוצאה לפועל ועוד. אני חייב לו המון תודה.
טליה בר
טליה בר
03/07/2023
התקשרתי לעו"ד עופר מצליח לקבל יעוץ ראשוני בטלפון והתרשמתי מאוד מהגישה, מהידע והמקצועיות. הבין מהר מאוד את הבעיה ונתן פתרונות מצוינים, ברורים ופרקטיים. תודה רבה עו"ד עופר על היחס, הסבלנות והאכפתיות בעת צרה. לא נעים להגיע לסיטואציות כאלה בחיים, אבל לפעמים אין ברירה ומזל שיש את עו"ד עופר שם. תודה רבה, הלוואי שלא אזדקק יותר לשירותך, אבל במידה וכן, אני יודעת שיש לאן לפנות.
יוסי בנישו
יוסי בנישו
25/06/2023
עופר אדם מאד נחמד ואמין מדבר בגובה העיניים מקצועי ביותר ואפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, לי אישית עזר מאד בהליך קבלת ההפטר ממליץ מאד
yogev H
yogev H
17/05/2023
אלוף! שירות ומענה עשר מעשר, טיפל לי בתיק לא פשוט בחודש אחד סגר את הכל על המינימום האפשרי. בקיצור מקצוען.
Bar Cohen
Bar Cohen
10/04/2023
עורך דין מצויין מלווה ועוזר בדרכי נועם, מרגיע ומסייע!! בעל סבלנות והסברה ברמה גבוה, יחס אדיב ואישי. הגעתי אליו במקרה, ללא היכרות מוקדמת/ קריאת ביקורות ואני מברכת על כך שהתייעצתי איתו! ללא ספק לקחת את שירותיו, אין הרבה עו״ד כאלו!! תודה רבה על הכל, בכל שירות שאזדקק אפנה אליך שוב!
Lat Vinayb
Lat Vinayb
29/03/2023
התקשרתי לעופר בעקבות הביקורות כאן, היה מאוד סבלני בטלפון ענה על כל השאלות, הזמין אותי לשיחת ייעוץ בחינם. בשיחת הייעוץ ענה על שאלותיי ביושר אדיבות וסבלנות רבה. פרס לפניי כמה אפשרויות פעולה , חדלון פרעון , הסדר נושים ואפילו להמשיך לקיים את העסק תוך כדי .מוכרח לומר שלא ציפיתי יחס ושירות כזה אדיב ללא כל תמורה. נתן לי מחירים הגונים על כל אפשרות שאבחר בהמשך. מקווה להיחלץ מן המצב ושלא איזדקק לשירותיו , אך אם כן אין ספק שאבחר בעופר ללא כל מחשבה שנייה. ממליץ בחום לפנות לעופר. י.ט
בר אדדי
בר אדדי
24/02/2023
ממליצה בחום על עורך הדין עופר מצליח. עורך דין מקצועי, אמין, ישר והגון! קידם במהירות את פנייתנו, נתן לנו מידע והכוונה, היה זמין לנו ונתן לנו שירות מצויין.
Sophia Razon
Sophia Razon
08/02/2023
עופר נחמד, קשוב, מקצועי... הוא נתן לי הסברים ברורים על הכל, עם הרצון האמיתי לעזור לפני הכל.
הוד מורריו
הוד מורריו
02/01/2023
אלוף מטפל בדברים בזמן דואג ומביא את התוצאות הטובות ביותר לא סתם השם משפחה שלו זה מצליח מודה לו על השירות 🙏

מאמרים

יצירת קשר
נקלעתם לחובות?
הסדרי חוב על בסיס תוצאה בלבד
תשלום רק לאחר הסדר החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

*בכפוף לבדיקת התאמה
פתיחה
1
אני כאן לרשותך..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?